09-18-2004, 03:54 PM
Reactie van bezoeker 'stefke', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi,
Ik rijdt sinds korte tijd op K75rt uit '92; Ik heb ook een oude K100rs uit 1986 (> 200.000 km).
Ik vindt de K75 wel veel toeren maken (logisch, minder vermogen, kortere gearing...)
Weet iemend of het zin heeft een K100rs bak over te zetten naar de K75rt???
- past dat uberhaubt?
- zit 't verschil in gearing in bak of cardan eindoverbrenging?? (is 't in dat geval mogelijk de cardan/achterbrug over te zetten (=minder werk!))
- valt er nog mee te rijden als de 75 lager in toeren komt (hoeft niet echt sportief te zijn, meest = snelweg met ca 130 Km.uur woon/werk)
bedankt voor jullie tips!!
Stefke
Hoi,
Ik rijdt sinds korte tijd op K75rt uit '92; Ik heb ook een oude K100rs uit 1986 (> 200.000 km).
Ik vindt de K75 wel veel toeren maken (logisch, minder vermogen, kortere gearing...)
Weet iemend of het zin heeft een K100rs bak over te zetten naar de K75rt???
- past dat uberhaubt?
- zit 't verschil in gearing in bak of cardan eindoverbrenging?? (is 't in dat geval mogelijk de cardan/achterbrug over te zetten (=minder werk!))
- valt er nog mee te rijden als de 75 lager in toeren komt (hoeft niet echt sportief te zijn, meest = snelweg met ca 130 Km.uur woon/werk)
bedankt voor jullie tips!!
Stefke