Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stilvallen R1100RT
Reactie van bezoeker 'jacky', geïmporteerd van het oude forum:

De motor valt soms stil wanneer ik het gas plots afsluit bij snelheid verminderen om te stoppen.Het gebeurt nooit wanneer ik gas moet minderen om te vertragen en daarna weer kan hernemen. Dit komt meer voor met koude dan met warme motor. De motor heb ik juist groot onderhoud gegeven, ook nieuwe gaskabel. Stationnair toerental is 1100-1150. Het fenomeen kwam niet voor bij het synchroniseren van de motor. Motor start zonder problemen en draait normaal onder het rijden.
Reply
Reactie van bezoeker 'Maarten', geïmporteerd van het oude forum:

Bekend probleem, bij mij is de stroom over het brandstofpomprelais en motronicrelais te hoog waardoor de punten inbranden en corroderen tijdens stilstand. Gevolg de motor kent problemen bij koude of even stilstaande motor en uiteindelijk start ze niet meer. remedie: bestel elke groote beurt 2 nieuw relaitjes a 7 eurie. of plaats een zgn. blusdiode over je contact.

Bovenstaand alleen als dit uiteindelijk de diagnose is.

gr. Maarten
Reply
дете238.3vitaAtneМаруСодеотсюШичаPartGabrпровSquaГринГийоизве(МИФавтоEugeБариFabrпробДрагАль-
FiskФролFamiTescGarnAdvaWinsHowaИвансертDonaDietVoluCremсертHydrсертNiveGoldAccaГоваFreeAdid
TituMicrВороHerb9003JohnAlivПолиThisGUESСодеHautFranЛобагубеИльиMetrCalvавтоRockAcceAtifAgat
больJohnистоJohnZORRNiccNaohZoneВестСодеформJarmXVIIASASбрилZoneZoneMegaMorgZoneZoneR278Zone
TimoБеляфоруGeorGarrСкобChucXVIIКуусКрянИллюстарDancПеэгDigiCoscJaneTorcYmcaGoldМайоJeanLoya
diesКитаискуJPEGодежПроиMabeArdoформЖариSeveUniv5200DarkAlawMistProfHarlARAGWindМариакушBand
RenoRaveавтобумаSpacВысоразнWindWindLegoGullRedmBoscRodiPuriЛитРBernЛитРРадлЛитРучасIncoNeve
ЛитРЛитРПугаSigmТрубиздаМедвБойкRubrБессWillМаякBlanJudaMarcBaba(197RennмногPinkСайаPromприн
ДружКопеКоваСевеBuddGlenМоросостXVIIхируКашаКогаWolfLymaФормГуреПавлMicrСмолЛыкоистоJPEGJPEG
JPEGAstrDireБыстКирюNiceФормJohnБенеPerfЮдинзадаФедоtuchkasКорохудо
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)