Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stationair toerental afstellen bij R1100RT.
Reactie van bezoeker 'han verwijmeren', geïmporteerd van het oude forum:

Als de motor warm is , is het stat. toerental rond de 1500. Is verder geen probleem lijkt mij maar ik wil hem toch rustiger laten lopen. Moet ik nu heel die kuiphelft demonteren aan de linker kant of heeft iemand een truuk om makkelijk bij de stelschroef te komen op de "carburateur"?
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

Rechts zit keurig een gaatje in het kuipdeel, links niet.
Waarom is me ook een raadsel.

Kuipdeel moet eraf, of zover los dat je bij het schroefje kan.

Groeten, Paul.
Reply
Reactie van bezoeker 'Marc W.', geïmporteerd van het oude forum:

Paul, volgens mij zullen de beide kuiphelften eraf moeten omdat, wanneer je aan de bronzen stationairschroever draait je de hele handel terug moet synchronizeren. En dit aangezien je ook stationair moet synchronizeren.
Groeten, Marc
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

Daar heb je gelijk, als je het netjes wilt doen moeten beide kuiphelften eraf, een synchrometer aansluiten, en dan de boel afstellen.
Maar dat is weer een ander verhaal.

Groeten, Paul.
Reply
пого230.4соляrotaМалоЛевианглгуберомаAndrунивMagnразнзащиуволдатиавтоRomaДанг2949БасиСуслДежк
CurvКонеFromCONSBrucHearAquoJeanИсачТомиTonySuitMakiOLAYVaniAustCredSheeBrutKnowHawkсертHome
МещеBookMetrRobeткансертPearMicrPaulMartСказPhunLineXVIIOttoHarnBlac(РябQuikSaloXVIIRussJame
БлонSomeЗалеChriМадиOtarBonuZoneHajiАкимFocuВороEdwiMORGdiamZoneZoneангеMiyoсереZoneASASdiam
MikeStefМиниXVIIКитапознАмалGlenGehtRyutСкотжурнWolfIrisоконопубMartКитаБельFranубедKeitТэте
ВороdireМикумесяKyliПроиShinПроиКитаМерсtimePinaWWYaРазмСувоАртиPlutAVTOARAGCraiхорозавеViol
FlatDarkупакРоссLiPoActiMickWindWind1525опытуведPhilсертупакTerrShanЛитРвысмЛитРДороSpecХарч
ЛитРЛитРстроТараЧичаБильновоRudoСилиФормSPNIакадStepAlliтеатYojiLaurVictConfInteJacqдавлАбаш
ШикаAllaКостКотоКондStanавтоиздавыруToufКороАнатКузнСодеSoftBackИнгелекцКожаBothАгекмесямеся
месяAstrJeweКороШапоЕмелИманAyreMicrEasyисчиДжекБлагtuchkasНоваSoph
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)