09-15-2004, 10:32 PM
Reactie van bezoeker 'Patrick ten Broeke', geïmporteerd van het oude forum:
Onlangs heb ik een gebruikte K1100LT gekocht, waar de accu leeg van was.
Tijdens het opladen heb ik de accu aangesloten in de motor laten zitten. Na een tijdje heb ik de motor enkele malen proberen te starten, waarna deze helemaal niks meer deed. Geen (inidcatie-)lampen, etc.
Na het volledig laden van de accu (afgekoppeld dit keer) kreeg ik bij het terugzetten van de accu een vonkenregen en de motor die (zonder contactsleutel om te draaien!) probeerde te starten.
Het instructieboekje geeft aan dat dit het start relais kan zijn. Wie heeft hier ervaring mee en is dit daadwerkelijk zo?
Onlangs heb ik een gebruikte K1100LT gekocht, waar de accu leeg van was.
Tijdens het opladen heb ik de accu aangesloten in de motor laten zitten. Na een tijdje heb ik de motor enkele malen proberen te starten, waarna deze helemaal niks meer deed. Geen (inidcatie-)lampen, etc.
Na het volledig laden van de accu (afgekoppeld dit keer) kreeg ik bij het terugzetten van de accu een vonkenregen en de motor die (zonder contactsleutel om te draaien!) probeerde te starten.
Het instructieboekje geeft aan dat dit het start relais kan zijn. Wie heeft hier ervaring mee en is dit daadwerkelijk zo?