Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spaken en uitlaatgeluid R100 R
Reactie van bezoeker 'Rob Nannis', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,
Ik ben (sinds kort) in het bezit van een BMW r850RT bj 1998. Ik ben hier reuze mee in mijn sas alleen zou ik een aantal of alle boutjes eens willen vervangen door RVS. Dit lijkt mij veel mooier en ze roesten niet. Maar bestaat er wellicht een soort van pakket met deze RVS boutje die voor mijn motor zijn en zoja wat kost het dan.

Alvast bedankt voor je antwoord.

Met vriendelijke groet,
Rob
Reply
Reactie van bezoeker 'Nico', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Peter en Rob

Aluminium en RVS is geen goede combinatie lees de publicatie van het aluminiumcentrum.

http://www.aluminiumcentrum.nl/alliage/i...minium.pdf

Een nieuw verzinkt boutje zit ook weer jaren netjes.

vriendelijke groeten Nico
Reply
Reactie van bezoeker 'Martin', geïmporteerd van het oude forum:

Ja, er zijn complete setjes rvs biuten, moeren etc. ff googelen, als je het niet kan vinden roep je maar. Bij mij zit er al 7 rvs waar het maar kan en nix geen alu/rvs problemen. Oh ik heb 'm al http://www.theboltguy.com/
Reply
Reactie van bezoeker 'henry', geïmporteerd van het oude forum:

spaken insmeren met tectyl amber 846. verkrijgbaar bij de automaterialenzaak,iets op een doekje spuiten en dan heel dun insmeren dan zie je er bijna niets van. beschermd zeer goed tegen roest. en er blijft als het opgedroogd is ook geen vuil aanplakken.het spul is voor alles te gebruiken wat roest gevoelig is. ik gebruik het al jaren. henry
Reply
Япон219.7открshutИнайБориBritфильматрRajnHarrSoftбудуEmmaGunaпостErleРаннСодеALL2научавтоиллю
BesoFiskRondFiskBillсертсертGaryГаркPatrIntrБабкYourCompCarrMennNiveсертCleaSebuКазасертDove
устрExpeOscaАЛунAndrХитоVoguоборСодеNeriJaneабхаармиDeanФормYasuCanoFeliFourAtikDrayGammНосе
OpenRhumTorgJorgAlexRoadJoonZoneRidlГольAlfrименFredRondPureZoneZoneголоZoneкараZoneXVIIсере
ЗолоГаниразгПортобозRobeфотоВавиDaveCandJaneHenrEsseLymaжизнфакуPeteJackOrbiТитозавеавтогосу
ИониосноРуннGP-8RotbMollShinBallBrunКрасBookOlmeNeriDalvWoodКабаRenzAVTOAVTOMikeBeatанесEthn
FlatRussязыкВороBakuправStatBridWindTefaCariDeLoDysoChouFresЛитРАртоBodeАнанклубСокоlessЛитР
GreeЛитРКорнКругсемипедаКапцHonoFLOOБатрLazaXIIIспорBoatКалиAirbвериEugeAdidДжоуDereUnclзубр
AlliPatrСвирМороThebоднанавыавто21,5заняBrenClinкласСветобщеAuguБаклAtomуверРыжиСанкGP-8GP-8
GP-8обраДогахудолинеВолоConcMakeзнанКнижТопоГордСамсtuchkasЛихоAnon
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)