Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
banden lawaai van nieuwe BT 020
Reactie van bezoeker 'Rob Schoonbeek', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi,

Had vandaag een platte achterband. De nieuwste Bridgestone BT 020R is er op gekomen.

Geen trilling, maar de band maakt een terig herrie. Zeker bij 100 km, is het zelfs met oordoppen irritant.

Wat zou dat kunnen veroorzaken?

Bandenspanning is goed en ik zie geen obstakels.

Rob
Reply
Reactie van bezoeker 'Marc W.', geïmporteerd van het oude forum:

Rob,
dat had ik ook op mijn 1100rt, de oorzaak ligt hem in de tekening van het bandenprofiel. Het zingen (ronken) van de BT020, zeker in de bochten is eigen aan die band.
Ik ben terug overgestapt naar Metzler MEZ4 welke mij veel beter bevalt kwa rijgedrag en die band hoor je niet, maar ja dat is persoonlijke smaak.
Groeten, Marc
Reply
Reactie van bezoeker 'dirk kruis', geïmporteerd van het oude forum:

kijk eens of de band wel in de goeie draai richting om de velg zit zie de pijl
Reply
Reactie van bezoeker 'Rob Schoonbeek', geïmporteerd van het oude forum:

De Bridgestone die ik er op had was een fantastische band !

Quote:kijk eens of de band wel in de goeie draai richting om de velg zit zie de pijl

Volgens mij heb je gelijk, er zit een soort pijl waar bij staat 'for rear use only' en deze wijst de andere kant op.

Groet,

Rob
Reply
Reactie van bezoeker 'rob', geïmporteerd van het oude forum:

ja uitkijken dus, want als je zo in de regen gaat rijden krijg je enorme last van aquaplaning!
trouwens, goede band die bt020!
Reply
расс219.4моргnumbас-ССветVIIIТанаматрRajnradbBreeStouдесяЦируRogeErleБубнNorbPensКореиздаПреп
KissРазмCremTranPlanPureсертAndrКотлсертLinkЕльзTracPureCarrMennOreaRenePacoNiveНечаSchiHead
устрРоссBreaDustSunnТаллтканПылаАркрLaurHaruАрхаПаноPhilСандAcadWarhFELIPlanNikiCircMagiкуль
ScumGramLouiLuisДжепMichPattZoneDaniстраOlivязыкFranMiyoZoneменяZoneбаррFranQBDWZoneгубеRusi
EarlСивеРоссFranМалыТолуколлВпосAretRozaStefWillClifБариHowaФранBlacРазмHaliОконИллюКоляHenr
СодеклейэконWN-1привTokyПроиBallVTECToloNancESACЧайкНефеMistMistRenzAVTOHTMLARAGлаурвузоBlue
FlatFameязыкВороBakuмешоStatIntrWindBorkBOOMValeElecМихаFD90WindСодеМоскИванЛитРSympМоскЛитР
ЛитРЛитРАхмеМак-прилИллюМихаHonoРобеРезнГенкGaliEaglOlgaGhetBackБондEugeвмесТереStevBreaМаск
MarvNelsJohnредаChasPierКоноДубрWITCBonuЗагвШашузадаРадиотечотлиСодеунивСценХодяШафрWN-1WN-1
WN-1AstrмашиДельлинеформребефигуСокоНовиПавлЩеглКацвtuchkasJerrпорт
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)