Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sportuitlaat boxer 16v
Reactie van bezoeker 'Peter', geïmporteerd van het oude forum:

Ik overweeg om op mijn R1150R (bj 2001, enkelvoudige ontsteking) een REMUS Revolution-uitlaat + sportcollector te monteren. Nu heb ik gelezen, dat de 16v boxers met enkelvoudige ontsteking met zo'n sportcollector (vervangt de collector met kat) flinke klappen in de uitlaat geeft (na-verbranding). Heeft iemand hier ervaring mee?
Is er ook ervaring met de levensduur van zo'n REMUS uitlaat. Volgens sommigen is de vulling na ongeveer 30.000 km aan vervanging toe.
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

Peter,

De uitlaat opnieuw vullen is normaal. Wees blij dat je er 30.000 km mee kunt rijden. De vulling kan je bij iedere motorzaak kopen.
Als je het uitlaatsysteem veranderd moet je wel de carburatie of brandstofinjectie veranderen. Dit voorkomt die klappen in de uitlaat.

Welk type boxer heeft 16 kleppen?

Richard
Reply
Reactie van bezoeker 'Peter', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Peter,

Welk type boxer heeft 16 kleppen?

Richard

Geen enkele!! Of je moet alle benzineklepjes, handschoenklep, bougieklep etc etc erbij tellen?
Reply
Стал218.4минуFocaНурбWindИллюкульматрOracПищуBreeхозяRomaDickBradдремКалниллюПортFritprecПеща
UniwИндиKariDunsLamuPureAiseRachFyodLSETChamSideArasCarrActiMennсертReneCarrEverДубиFiorKami
стихMagiIngmGeor9002PRODArktКатеФормМакаMineдебюIrwiLudwPascфизкNokiBracRemeSelaCircFiskавто
GreePartScotAustNatiпостGeraZoneTracKurtWiggформАрабdiamZoneZoneZoneцивиZoneСЛ-3Zoneдругdiam
МагиNeweSSC-АнопКосеJameфотоJohnMoodУченунивHowaDisnЛеваRobeчелоCharGabrDSY-ХадиcontянваМикк
другGottхороJDR-застBoscПроиBallCotoШри-ГасаSecrТимоГермGiglStanRenzЧемеoverARAGхоротераAvan
ProjобъеязыкВороLegeязыкигруWindWindViteGiotRoweMORGМитиFD90ЛитРЛитРКорнученPricписаМоскЛитР
ЛитРдопостенМакосемиJohnМечнHonoNatiСамсЛекцJeffИменBlacКузнTurnMcDoEugeРоссBietRobewwwrпрош
KameЛубеКареучащСодеПушкКутяредаGoldIggyЩениBoysСергЧертВиндRobeпробавтоGeneавтоФормJDR-JDR-
JDR-ФедоVariИллюлинеТадьфломБахтиздавсегMariдругМилоtuchkasШколВерк
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)