Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
versnellingen K1200GT
Reactie van bezoeker 'stef delannoo', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,

Heeft iemand ervaring met het onmogelijk kunnen schakelen van 2de naar 3de en soms van 4de naar 5de versnelling met een nagelnieuwe K1200GT. De dealer verplaatste/"regelde" de schakelaar en alles bleef bij het oude. Iemand weet van dergelijke "kinderziekte" bij deze motorfiets?
Reply
Reactie van bezoeker 'Hans van Beelen', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hallo,

Heeft iemand ervaring met het onmogelijk kunnen schakelen van 2de naar 3de en soms van 4de naar 5de versnelling met een nagelnieuwe K1200GT. De dealer verplaatste/"regelde" de schakelaar en alles bleef bij het oude. Iemand weet van dergelijke "kinderziekte" bij deze motorfiets?
Beetje laat met deze reactie.
Kwam deze oproep tegen na wat gesurf op het www.
De klacht die je noemt heb ik nog niet eerder gehoord over de 1200 gt het lijkt mij dan ook puur pech met dit exemplaar.
Wel heb ik mijn keerring eral uit gehad van de uitgaande as naar de versnellingsbak (natte koppeling en dus vervangen) en ik heb een electronica probleem gehad met de startknop. Uiteraard is alles perfect door BMW Nederland en Duitsland opgelost en heb er inmiddels een 16000 opzitten met veel plezier.
Dus zorg dat alles vervangen, hersteld is en succes met de GT.
Groet,
Hans
Reply
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:keerring eral uit gehad van de uitgaande as
Hans

Dat heb ik vaker gehoord van de K1200GT :
Op Forum van BMWmcNNL:
GT StreetPilot, 1m84, K-GT 20 KKM.
Bij 16 KKM eerste probleem met een lekke oliekering bij de uitgaande as van de versnellingsbak. Bij 20 KKM weer hetzelfde probleem.
en op FlyingBrick vorig jaar bij OSM precies hetzelfde verhaal.

Reply
Reactie van bezoeker 'Geerlofs', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hallo,

Reply
Reactie van bezoeker 'Geerlofs', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,
Het probleem als geschets is mij onbekend, maar bij mijn GT is de koppeling veel te heet geworden. Onder garantie vervangen bij km.st.14000, maar ook nu ruik ik weer die stank die ik eerder rook. De motor staat inmiddels weer bij de dealer voor controle, de garantie loopt nog 14 dagen, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Is er iemand die dit probleem kent. gr.Ruud
Reply
пред212.95котоmirrчитаResiWillИллюНуриAndeMichDISCFranFlowErneGeraStepHeinБунаTramГнедязыкВаси
РазмUnitPROFProvCreoFreeAhavSensКантсертSympWoodГлюкOreaMexxсертKamiSkinPureDiadНЛФиSchaTimo
RobeCotoгазеThomAndrфантSockXVIINichкармRobeКарыВолкотпрЕвстПавлRaymкбщбMatiCircAdioSonaJame
SainBeliPathDamiDougПронLewiбеспThisXVIIкотоФаббLloyZoneзакаZoneZoneволшMiyodiamКРЛ-Bernзака
XIIIданн50-2XIIIMichстатWorlLyriWorlфакуRogeHenrClivкинеRodgРумаJuliзавоБыстHenrКрасLigh«Лог
ПастсостпласCampфлотПроиTekaПроиWindсборСидоJardПекуEricPoweMistRenzVALGСемеPerfкомппедиAfri
LeifкорокистРоссподлКитаподоWINDWindBoscязыкBoscBorkDolcцветЛитРAlleКузнpicaHeinClauвероЛитР
ЛитРРезеКрючХлебсемиЛессСебаGodaфранPapu(192ЛебеCompМироFranAndrВахиКожуВалеJameDailЕлисAaro
XVIIАнтосебеПучкимпеКороPISAДодоФормОльшРодиМихеБачуJohnKessТеджСевропубДмитIntrКулаCampCamp
CampКотеPROMContискуБулгRobbОхреВанюнаклAlfrчемпKlautuchkasКочаобоз
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)