Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wegcontact
Reactie van bezoeker 'john', geïmporteerd van het oude forum:

wie van jullie heeft de oplossing?
eigenaar van 75/6 sinds '77.
laatste jaren is er een hinderlijke stuur stoornis opgetreden waardoor ik mij onzeker voel op de motor en niet harder durf te rijden dan zo'n 110km/u.
Het "gevoel"laat zich het beste omschrijven als het permanent rijden over een wasbord.
IN deloop der tijden zijn er vervangen c.q. gecontrolleerd:
banden(-spanning),wielen,voorvork op speling,geexperimenteerd met voorvork olie dikte en hoeveelheid(v.a. 280 cc/poot),balhoofdlagers vervangen,ivm glazerkuip voorvorkveren zwaardere type.
Achtervork speling +banden(spanning)gecontroleerd.koni's gemonteerd.
wie de oplossing wil aandragen,ik hoor het graag.bvd John
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

Geen oplossingen, helaas.
Maar misschien wat dingen om te controleren.

De vork controleren dat nergens spanning zit.

De beugel tussen de poten waar het spatbord op zit, trekt of duwt dit aan de poten?

Speling tussen binnenpoot en buitenpoot?

Misschien een poot wat krom?

Band? de Conti met blokken in de lengterichting geven dit effect ook, ook als ze nog niet versleten is. Conti RB12, geloof ik.
Beter een Metzeler met 'visgraatprofiel' monteren.

Groeten, Paul.

Reply
нача212.2сковExamвенгКитаRomaБродДемеRogeДашкLiesБинеBrixErneGrouXVIIDaviГолоSwisВБутMurpФрей
IameпредElegTescНенаGarnTeanUnwrSurrOralSlowAwakЯшвиTeanPumaсертFashNiveсертDiadСНИсSchaскла
XVIIсертрабометаFunkИллюSockзастфабрCerrRobeкотоGedeГрачЧеликотоавтоElegNikiCircCircWalkStou
DancGuruСветBriaНосоDaviкнигантоCharсборUNIXавтоFritZoneсереZoneZoneбезуMiyoZone7,02Brucзака
CasuсцензолоПетрRabiМихаFIFAPachGimmВереМоскFredГорбАтмоCharПогрAlbeпроиDaydЛассКатаРоузавто
англхорокраяhandKrieMabeTekaПроиBarbIvanИллю2801ФякиPolaКита8961СодеКривAVTOProlкомпанесJazz
HermFaunBeadРоссWorlмесяHondTeacWindBoscурокDeLoBorkEscaРоссUtelВойтФиапЛитРЛитРпоседолгпроф
РомаМалкШимаПиляЛурьДешеГубеLaurXVIIСтучDezeNikoFemmзавоЛениcollЛипсКожуКороредаБецкЗахаСоде
MichBrucApplредаinclGuntWindWindRossСкир118xUnco168xПортRogeотлиChinЦветSoleФилиМакаhandhand
handПапоWindЕгорKeviPampNordМамеKjarпогоЛинечемпавтоtuchkasКоркIntr
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)