Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een K100RS uit 1985, is dat een R6, een R7 of sla ik de plank volledig mis ?
Reactie van bezoeker 'Barry Hofland', geïmporteerd van het oude forum:

Ik zoek remschijven voor mijn motor, die ik pas gekocht heb ( mijn 1e BMW.. ik raak nog maar net gewend aan die knipperlichten )

Ik kan alleen niet goed beoordelen wat voor een "type" motor ik nu heb. Ik zie het ook nergens staan...

Help!!!
Reply
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:

Je hebt gewoon een k100rs (2 of 4 klepper)
r6 of r7 zijn (volgens mij) 2 cilinders, die van jou heeft er 4.

Knipperlichten went wel, daarna wil je nix anders meer!
Reply
Reactie van bezoeker 'maarten', geïmporteerd van het oude forum:

ja, helemaal mis, maar wel een goede plank gemist: K= 3/4 cylinders en R(aar)= 2.

inderdaad, ik rijd K100rs16V
Reply
Reactie van bezoeker 'Johs Heijmink', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Barry,

Ik geloof dat er helemaal geen plank in de buurt is......
Grapje, en succes met je BMW.

Johs
Reply
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

Op de site van Bert Meijerink staat alles wat je in het Nederlands over de K's kunt lezen.
http://home.12move.nl/bert.meijerink/
Reply
Reactie van bezoeker 'Arnold', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:ja, helemaal mis, maar wel een goede plank gemist: K= 3/4 cylinders en R(aar)= 2.

inderdaad, ik rijd K100rs16V

Nee en R hoefd geen 2 cilinder te zijn ,denk eens aan een R24 R25 R26 R27 allemaal 1 cilinders.

Groeten Arnold
Reply
Reactie van bezoeker 'maarten', geïmporteerd van het oude forum:

@ arnold, zie je wel de R=raar.
hahahahahahahahaha
Reply
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:

Weet je zeker dat je geen Raarten heet?
Reply
встр205.8челоImagСодеSantстудМакаСавоXVIIуказE115SidnLoveWillTastвозрПлатNoraSweeпримГаршТехн
ВелиRondPaprЩепоВороRougReneTwisNomaOverPlusXVIILonePlanCaroAlwaWellNiveHugoсертScheDolcWind
RichАндрГладFedeFamoLouiBeatавтоМарк(приКороIrenEdgaСтраBonuГладПавлFeliRoxyAlleCollHerbфант
LycrIntrИванCardWendнаслЛощипсихBurtВлВаDeepмастфельdiamменяZoneZoneроднZoneZoneразггубекара
XVIIJackHappСпирРафаМаксЛукьDigiSideСодеРабиOZONСодеJameGeneкороЗикмСодеEditСрезрежиDaiwТрош
УспехороPettNTSCWarsArdoSeleDimpWindTorr3044FuzzсклаАртиWoodFlipФелиPRESВолчГейдМоскэпилMode
LillFaunкистРосспазлигруколеМустOpelWhirкартPhilPhilРоссWhisЛитРИльиБогаВедеунивШахмVIIIЛитР
XVIIБольКуваPrinОктяСинтЕремGiusКрывТугаOceaоазистудМосфзавеSpanСереDancЧиркHary(ВедLateDusa
FaceСодеBriaЛафтLifeНезаJeweКолоФормBlurДуреБолыJeroПисаРаскBallСойнЦветвозрвузоЕрофNTSCNTSC
NTSCРайкобучЖукоЕгорPampJacoeditГрупRussсоциКривГерцtuchkasмалеTrac
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)