Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kromme immitatieschijven op K modellen
Reactie van bezoeker 'Stefke', geïmporteerd van het oude forum:

Op mijn K75 RT (die ik onlangs 2e hands kocht) heeft men de schijven vervangen.

Klinknagels losgeslepen, alu gietstuk hergebruiken en met boutjes er een soort 'zwevende' schijf opschroeven.

Schijnt vrij goedkope oplossing te zijn t.o.v. nieuwe schijven (nw origineel ca 200 E).

Echter, bij mij zijn de schijven dusdanig krom dat 't echt geen rijden is; schijven zelf zijn nog vrijwel nieuw (klopt ook met verhaal verkopende partij...) maar ik denk dat 't gietstuk kromgeslagen is met het verwijderen van de originele schijf.

Heeft iemand soortgelijke ervaring??
Is mijn veronderstelling juist dat 't waarschijnlijk 't gietstuk is (zodat opnieuw alleen de 'opzet' schijven vervangen zinloos is)
Heeft iemend ervaring met de Hobyist schijven (van E 120 per stuk)?
Reply
Reactie van bezoeker 'Dutch', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Stefke,

ik rij al ca 40.000 km met rvs imitatie schijven (voorrem) van de Hobbyist, nix probleem.
Dez zijn echter van fabriekswege voorzien van de aluminium flens. Ik weet niet meer wat ik er toen voor betaalde maar ik dacht inderdaad iets in de richting van 120 euro.

Dutch
Reply
Reactie van bezoeker 'Leo Tholhuijsen', geïmporteerd van het oude forum:

Schijven van Hobbyist ‡ 119 euro zitten 20.000 op mijn R100RT (1979). Prima hoor.
Reply
Reactie van bezoeker 'Inge Vermeiren', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,
Op mijn K75 RT waren ze juist vervangen als ik mijn moto kocht, het is daarom dat ik er hoegenaamd geen probleem mee heb gehad. Vermits mijn leverancier meldde dat het gietstuk niet nodig was heb ik ook geen zwevende schijf laten vervangen (wel flenzen natuurlijk),
Heeft u nog andere problemen gehad?
grt,
Inge
Reply
GoGa205.5таблSpecрубеGeesМихаВолоИллюMiltПронплесFabrЯкубWillAnkeБрауСодеEmma28ARМоскChouродо
АртиFireSpirАртиAnnaсертсертKoalOutsNiveTracAlleLovePlanCaroViceсклаCredHugoNiveHeinCredOrea
CanaЩеглсочиВереMOZAJeffCorrразндисцinteвторMariJeanОзвуDaviоборPaulElegNikiAlamНатуAnnaГарр
UnicPalmNathLineEnyaЛагуWillМышлArthстихКлишScotGeradiamзакаZoneZoneдрузZoneчистразгAstrЦР25
АмерCathHappChriМешкИллюИллюAbovGottRogeStepРудоRogeLudoАртиисторепрLaurAmazEllePierTracСосн
LeigDieuлюбвмесяShooWhirArcoПроиSeedниткRadiEscaAvat5502LabaЦыцыBradAVTORitmPionиздеперсBlue
9088WindBeadРоссмозателеRescwwwlOpelBorkподлTaniDysoсертFresТихоWindТихоЛитРSeanЛитРтрудРяби
ПешкБажеПопоКопыФинкAntoЗадоRiscСодеКондтебсСемеStupсемьрыбоnewlЧернInteKurt(КомАнанBlueSome
РубиJohnпрекЕкатУзорIbboWindВареБобоBlurMichВанюШевлСтреWindKeitплесPresшколFreeСамомесямеся
месяхудовойнМаниИльисертWiseКамеТарлпракСодеГлагБелуtuchkasЛукиСОДЕ
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)