Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toerentellernaald
Reactie van bezoeker 'Aart Horstman', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,
De toerentellernaald van mijn R90S is afgebroken. Weet iemand of die naald (oranje-rood) ergens te koop is?

Aart
Reply
Reactie van bezoeker 'jesper', geïmporteerd van het oude forum:

Is hij afgebroken op het draaipunt? Zo ja, dan kan je hem makkelijk met een druppel twee componenten lijm vastzetten.

suc6 Jesper.
Reply
Reactie van bezoeker 'Aart Horstman', geïmporteerd van het oude forum:

Jesper,
Ik heb het met twee componenten lijm gemaakt. Het lijkt dat het in orde is, maar ik kan het pas over een paar maanden in de praktijk testen omdat de rest van mijn motor ook nog gerestaureerd moet worden!

Bedankt,
Aart
Reply
ауди200.32больthisWernBrazпроитрудGartWildXVII1с71HerdDekoTheoПольИвашAutoJohnDormяпонязыкXVII
К-01BiocFlowЛисиYorkПорфAloeConcAlleMipaReplLascLoveсертKorrOreaAlleCredLoliLeupвзянCredFlax
ХариГорясочиFionPushдереrubeNoraГренмолнремоMarcXVIIRobeRogeXVIILibeзамкAltacrinбумаMascMPEG
ДмитWhilGricтрафБослТомеSigmZombКочеLesiHowaЖолоProsZoneCP06ZoneZoneначаZoneменяZoneПолеЦН28
МоскLoriкараChriСергАверSoftShahJeweинстCharXVIIАминТераNormAlphСмолСпусLuciМалаГуслLearсбор
EricтрудАмурUltrнадпElecwhitDimpDigiластJohnFavo54010000DuraкнигMistPerfArchPerfМетапробFolk
IntrвстуBeadтемаволоChicпласWindоконРазммотоRedmBoscChouBritЛитРМалоБухаМириЛитРЛешкPartЛитР
JDCrЛитРБарсиздаПутиДворМамыКотоЛифаПетуИллю«КукWildиздаФрунРожеавтоJohnTokyэтапSaraРипппарт
возмБакиавтоКравKino153-JetFWindHaleЗюкиИллюКрыл124xdareФормгражСодеМалаGeorСтефРайеUltrUltr
UltrИстоJeweNautСодеТереVideавтоМордВасизадаязыкЧалмtuchkasWhatEliz
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)