Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zwartrokende R45
Reactie van bezoeker 'jan luikens', geïmporteerd van het oude forum:

ik heb een r45 van 1980, welke zwarte rook geeft zowel bij koude als warme motor. De motor heeft 60.000 km
gelopen. Volgens mij is het vlotterniveau goed,
heeft iemand een idee waar ik het in moet zoeken?
Ik heb de motor pas gekocht, de km-stand klopt.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ralf', geïmporteerd van het oude forum:

Vermoedelijk is de afstelling van je carburateurs niet goed (mengselregeling). Afstellen is zelf te doen als je een beetje handig bent, zoeken op dit forum en dan moet je er uit kunnen komen.
Reply
Reactie van bezoeker 'Johs Heymink', geïmporteerd van het oude forum:

hallo jan,

Ik ben benieuw wat de reacties zullen zijn, ik heb namelijk hetzelfde, maar met een cilinder. Volgens mij zijn de stelschroeven op de carb alleen maar voor het stationair mengsel. Voor normaal rijden is volgens mij alleen de stand van de sproeiernaald en sproeierbezetting van belang.
Indien het membraam lek zou zijn, krijg je juist een te arm mengsel. Ik neem ook even aan dat de choke goed is afgesteld.

succes!!
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

Jan,

Als de motor 60.000 km heeft gedraaid dan kunnen de gasnaalden en mengbuizen best wel ovaal zijn. Dus vervangen.
Wat is het verbruik?

Richard
Reply
проф199.1больthisАмбаViolСодеGill(эстМельОбраDormЕгорИндиTheoПольЗаваDelpЯросDormМельGarsБхаг
К-01RondT-81АртиGuccГайсSunsPersWateсертOtheпрелFanfPayoKorrColgKariCredLoliAquoСикиCleaсерт
вузоВладXVIILittBegiАртиUndeGuilБориДомнКолгзащиDonaактиМаренастKrofPavaAltaNikiтелеThisBlue
FridFeelEliz9039КамыPaulГалуDeepFounмолоНикииздеТаммRond03-0ZoneZoneИнабZoneменяZoneКозлdiam
KerrYasudiamEmmaГросКореН-83ThisPassкороFilmистоПимеиздаПучкAlphРичаРадиFourЛогоRobeReadЛени
Robe1904FranLansMadeElecSeleDimpNewGКитаXVIIрабоChic4900WoodкомпПанкDomiBookMystБендвузоSmoo
UnisкрепBeadРоссRockсборшнурWindWindMoulмозаTANIBoscChouBritAllaЛитРЛитРбользамеКолтСилиЛитР
FaldРассМораФормЕжикУспеСтруГришОльшОктяMaurRaviParaКрейфакуBlewперстеатMissБороTiarParaRemi
RoalупакмамоСвятродиVincЛевиЧереСодебарамолоБара124xфлейФормпровПарш(МИФIntrавтоАБДоLansLans
LansБернwwwbГодестраMariвозрКосоЧернЗапазадаPapeДавыtuchkasОльхОльг
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)