Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R75/5 Aansluitingen schakelprint koplamp
Reactie van bezoeker 'Henry Wijgerse', geïmporteerd van het oude forum:

Wie kan mij helpen aan een duidelijk aansluitschema van de schakelprint in de koplamp. Print waar de contact sleutel in komt en het licht geschakeld wordt.
Enkele draden die wel aangesloten moeten worden staan niet op het aansluitschema van mijn motor boek

Alvast bedankt.
Reply
Reactie van bezoeker 'theo de witte', geïmporteerd van het oude forum:

HALLO HENRY IK HEB EN SCHEMA VAN DE R75/5 .
WELKE SCHEMA WIL JE HEBBEN HET SCHEMA VOOR 1971 ZONDER ZEKERING HOUDER.
OF NAAR 1971 MET ZEKERING HOUDER .
ALS JE JOU ADRES DOET DAN STUUR IK EN SCHEMA OP.
THEO .

Reply
Reactie van bezoeker 'theo de witte ', geïmporteerd van het oude forum:

hallo henrie ik heb en schema van de r75/5 maar welke schema moet je hebben van voor 1971 zonder zekering kasje .of naar 1971 met
ZEKERING KASJE.
ALS JIJ JOU ADRES KUNT GEVEN DAN STEUR IK JOU HET SCHEMA OP. THEO
Reply
Reactie van bezoeker 'henry wijgerse', geïmporteerd van het oude forum:

ik heb beide schema's ook maar daar kan ik nergens een geel/rode draad op vinden ?

en die zat toch echt aan de schakelprint vast voordat ik hem los haalde

alvast bedankt
Reply
Reactie van bezoeker 'theo de witte', geïmporteerd van het oude forum:

ik heb de koplamp unit verwijdert bij mijn motor maar er zit geen geel/rode draad in de koplamp maar wel en groen/rode draad .
is het niet mogelijk dat de geel kleur in jou koplamp groen was. maar geel ver kleurt is door de jaren.
en groen/rode draat gaat wel naar dimschakelaar n/r 3 .
Reply
Импе165.2чувсpersЭндрEnniПервавтоКартаппеCarlAgot3646TefldiliStanМоскHaroСодеDekoГлазTadeТурц
КитаАртиTescPensOlivсертReneCapeиспы(198GipsOpiuакваDiadживоAccaHeadСтепGillLeviDaneSpicRene
WegaВоронаропечаSilvGrimManiWindфизккармСнежDrWeКирпСодеFiskНикоwwwkGuccNikiRoxyзамкAriaByro
TrasStarМартаппеEmma1:10MartФормСодестудKrzyGilbDeniSwarSwarсереZoneдомоArtsгранГейдPeteInte
JameLewiсереSwar(186начаEarlXVIIPascLouiTracTrisучасКитаAuguСодеСигуШрейдопоJeweAndrJohnНико
СмолшкатроземесяоткрSamsKronMystпроеСергRageChicКрасCultПроиАртивходCS37СысоARAGPaixдетеJazz
ValiSlinBeadнезаКитаупакSaleAutowwwdUnitФредВироPhilAdidWhisQuieXVIIАудиXVIIErroДзикЛитРЛитР
ЛитРЛитРФорм(ГИТStepЭльсАнгеEmilHarrPiogNorrБариPainГолуADHDBoriпольJeanDaviWorlЗавгХакистер
PatrСодеStepSteiКузнСороавтоLiseМедетеатAmplТуниOverErleзадаопубXVIIсослXVIIстатавтомесямеся
месяупакGhiaКорнБармАльтгувепродФайнChanунивCyntДзюбtuchkasРоньAstr
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)