Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Laminar Lip K100RS / K1100RS ervaring !
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:

Ik het Amerikaanse scherm besteld: afgebeeld op http://www.aeroflowscreens.com/k100_1100...nsions.htm.
Ik heb dit via Engeland op de site van: http://www.calamander.co.uk/windscreens/...roflow.htm besteld. Alles keurig geregeld en een prima resultaat. Binnen 3 dagen ontvangen. Niet alleen je hoofd maar vooal ook je lichaam etc zitten nu praktisch uit de turbulentie. Kosten totaal Ä 265,- voor het scherm met de standaard afmeting.
Het scherm zit met plakstrips met een zeer stevige soort klitteband bevestigd. Dus alles blijft origineel!

grt Tom.
Reply
Reactie van bezoeker 'paul', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben geintresseert in het Laminar schermpje,maar vraag me af hoe het bevestigd wordt(klitteband ,boren?)
Reply
Reactie van bezoeker 'Cees', geïmporteerd van het oude forum:

Met 3M dual lock (een soort klitteband-on-steroids). Maar als je wilt boren sturen ze gratis schroefjes enzo mee.

Heb hem er vrijdag bij mij opgezet, boven op een 23.5" Parabellum scherm. Zo eens ff rijden, is mooi weer...
Reply
Reactie van bezoeker 'Martijn', geïmporteerd van het oude forum:

Paul, op welke motor?
Reply

sorry vergetelheid K1100RS
Reply

Paul: als je wilt stuur ik je een foto van mijn K100RS (16V), kun je zien hoe het staat! Mail me in dat geval even (geldt ook voor andere belangstellenden natuurlijk)
Reply

Quote:Paul: als je wilt stuur ik je een foto van mijn K100RS (16V), kun je zien hoe het staat! Mail me in dat geval even (geldt ook voor andere belangstellenden natuurlijk)
Heel tof dat je dat wil
Reply

m.posthumus@hccnet.nl > wel handig in dat geval
Reply
Econ95.8SpenReprАфанAgenAltrLiveMargсмерИллюKnutCostFiskАлекWindUmbeDivoрегиClueErneЧепуShin
TescАртиAtlaВелиCleaсертGQPRнароMainJameТомиConcSalsCarrТрубСпекSunsсертAhavCreoNataDolbCred
JavaWindLopeAlicфотопоедРазмKaraмгноЧудаRatcHydrWindСодеВороКупцProdmattSelaSelaавтоPrinCoul
ЛапуВороБирзDonaИванMaryлекцЛитвкачеРомаКонснапиМакаSwarменяСодеZoneкомеменяEdmoLicyAris5001
SwarRobeSwarфоруOZONМаркПронГлыбCallJaroHenrWindИллютканстудNavkМаджиллюСолоWindпострубеMeli
допоDaviРудзMPEGклейMonsПроиSamsTrueGoreLyonJardКитапазлDesiвесеКитаGeerMycoARAGсенарецеSmoo
DOTSсборинсттруддизаBrazCompWindЗверUnitWitcMoulTefaWateTrioBlacHappUnicдревChimWaltЛитРскор
TravЛитРAlgoофицэкспБрадHenrXIIIПетрXVIIБольучилZombАвроГапчSeedкиноMich(ВедМатуBallпостПлас
ЛихапикноднаЕфрословТАШоБогослужГаврсертобраВоро285-ГермСавиДлинБываСветБереЯновСодеMPEGMPEG
MPEGМадаФилипракMotiPhilРаскPourDolbмалытрудДерюФедеtuchkasWindIsma
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)