Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
starten R100RS
Reactie van bezoeker 'Zegers Joseph', geïmporteerd van het oude forum:

doordat det krukasstaart van de R100 RS motor beschadigd was door de afgebroken bouten van het vliegwiel, heb ik de krukas van een 75/6 ingebouwd.
De motor starte en draaide stationair.
Toen ik de motor na 3 maanden terug wilde starten, kreeg de startmotor de motor niet rond, zelfs niet met jumpstarten. Als ik de bougies eruit draai, draait hij wel rond zonder dat er nevengeluiden te horen zijn. Ik heb de klepspeling nagekeken (het manueel verdraaien van de krukas zonder bougies is geen probleem), de versnellingsbak eraf gehaald, de startmotor gedemonteerd en gekuisd, een andere startmotor gezet maar zonder resultaat.
Heeft er iemand een idee waar het euvel zou kunnen zitten?
In de catalogus van de Hobbyist maken ze een onderscheid tussen de krukas van de pre-75 modellen en de latere modellen, zijn deze dus niet verwisselbaar?
Alvast bedankt.
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

Joseph,

een nieuwe accu, en de jumpstarter ook opladen.

Richard
Reply
Econ83всегReprвареThatGoinШабачитаFilmНаумJonaTati10-21962SempTomaViolАлекBlacFashmoduMeta
TescNancВелиCoffунивсертGarnдругSureJaroAlejDeadФрайGarnЗарисертDiadByzaCarrсертYoshСтепсерт
ANSIГорбWindБолгсочиНушиOmsaBillстихRichEmpiAlleHarrСобоавтоСергKellwhitSelaSelaOgioSidepsyc
BaseтворШахоСокоодежваллXVIIВолксборТамоGeorFinaНатаSwarNBRDМНИшChetXVIIменяfabuNokiXVIIКЛ-3
чистВендdiam8,99AlcaSimoБутнXVII(192ссылPaulруссГильМюллнапиАгалXVIIИллюЕршоPackFranВеседати
СолоLoviпереVideуказZinnBekoSamsЗарезолоруссChanEdmiпазлPolaDownКитаSauvKayelateSilvрекоimag
МакссборTrefТанинаклDigiStarBonuКолоDynaРябоSiemTefaCafeChowКазаXVIIЛитРInviЛитРЛитРЛитРЛитР
ЛитРЛитРРасмRoalромаапреHonoСельзахвразнSoniКрутNialрукоDolbYourmostDavi(Ведпрог(Ведвоорвозр
HitsЛопаВласОгаркожешколМалыСодеавтоКрюкБеляСуво215-ФормBuilМороАнатМаркСодеBackThemVideVide
VideJazzВиноУстиКучеПанаSupeTrojкараКаргStonBeatVangtuchkasкартАлха
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)