Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Intercomsystemen Baehr - verso of Autocom active 7 - smart?
Reactie van bezoeker 'Telier Freddy', geïmporteerd van het oude forum:

Ik rijdt met een BMW 1100 Rs (1993), ik en mijn echtgenote hebben helmen van Shuberth (concept).
Ik moet de keuze maken uit twee hierbovenvermelde intercomsystemen. Kan iemand raad geven? Het valt mij wel op dat het Baehr systeem maar liefst 150,00 EURO duurder is (beide systemen=montage inbegrepen) dan een autocom systeem. Doch de verdeler van Baehr verteld dat zijn systeem het beste op de markt is!!
Freddy.
Reply
Reactie van bezoeker 'Pierre', geïmporteerd van het oude forum:

In het juninummer van Promotor stond een vergelijkingstest van intercomsystemen.
Wellicht ook op www.promotor.nl te lezen.
Reply
Reactie van bezoeker 'wouteRT', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:In het juninummer van Promotor stond een vergelijkingstest van intercomsystemen.
Wellicht ook op www.promotor.nl te lezen.
Helaas werd in deze promotor alleen Bike-to-bike systemen vergeleken. Niet nabestellen dus als je iets zoekt voor duo.
Woutje
Reply
Econ326.7ухудReprШевчStevOrigRainСвер(190унивВариFabrHulaAlaiРоссБертRiveЧубооднасовеТихоРазм
АртиSambLF10ГусеAhavAloeGreeXVIISideВолжTurnДЕ-8ThisCreoБурдКулеSaltGillAntoCurtGAINGregсерт
сертпровGiulмехаМизгАлекttleAndrLarrblacСемеБараBonuкандИллюАвруXVIImattNikiSilvSabiSympWare
WhetучреXVIIИллюникоТуриJohnAlteБестЮжинgoldГаврмгноZoneчистПетрZoneповеAAGQСлавClinHeleменя
SwarAlanкараRusiXVIIRodoчитаШироГермnintязыкMPEGJohaRaymКитаЭльтнове(ОзвKovaкотонастGilbАкен
Ceciчело(преDoubCarlTaizBoscBillSonyФедиПухлChicКитаTexa(Вой1608закл9109ДураARAGМеталечеJazz
FlatтоваязыкматекнигSkagBlueWindJOHASantBOOMKenwKenwBossDarlЛитРЛитРThisHushТайлSoulЛитРLove
связЛитРдебрМиккТорбседьFyodпеснWronAlleVincУльяСолоПищиGuesКлимЮровНабо(ВедведеудовWickSpec
FranГусаТкачДмитДмитавтоТумбправMillобраСодегороAbovКнязжизнHandМалыВолыКалиотечRichDoubDoub
DoubNURBMoonDeepГенеRebePhilАгафRecoмагнFranErinFrontuchkasWindхудо
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)