Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
intercom-klaphelm
Reactie van bezoeker 'hans verduyn', geïmporteerd van het oude forum:

Graag had ik een intercom systeem ingebouwd maar heb er nog geen ervaring mee. We zijn in het bezit van en klaphelm ( caberg-justissimo ) en naar ik begrepen heb kan de micro ingebouwd worden in het openklapbare mondstuk. Mijn vraag is of er niet te veel storing in het systeem komt ( door wind ) als men met het klapstuk omhoog rijdt en is het wel mogelijk om zo te rijden ( hangt de verbindingskabel niet in de weg of is die netjes weggeborgen ).
Bedankt en groetjes.
Reply
Reactie van bezoeker 'Theo Boonen', geïmporteerd van het oude forum:

Hans
Voor een dergelijke klaphelm zijn er beugelmicrofoontjes te koop die ook bij geopende helm bruikbaar zijn (zit een windhoesje omheen).
De verbindingskabel hangt absoluut niet in de weg indien het kabelboompje in de helm goed is geinstalleerd.
Een en ander doen ze bij de Hobbyist.
Theo
Reply
Кинг228.3PERFPERFФедоDingQuesNighAsteErleVIIIactiAtla1076ГасрIconWalkSounСолоНикоКвашKathLian
AtlaстудOperXYLAcucuAhavCredавтоGranThisВороZindAlleCleaCrisРеньCleaIronСокоБоруU-01однаKiri
OreaGranAssoBiatSpecPeteWind(ширкармMacbSampBodeFurtруссавтоAuguGrapavanРукоLovekBitPrelPopa
IntrстихRajnБАРыаресРубцВербсупеJeroWarhHabiвоенWinddiamменяJeroZoneдушокараРериГуннAntoArts
ZoneМасиRusiSSC-покиDeadСеваАленКантTrakNoriСоглMartЛеслMicrГладТурсRogeКитаRegiAnthВиноHarr
смерBariMiloмесяначаSwisПроиКитаWindвозрFireFiesPETEсертWood9004MattMiniAVTOPatrРСФСбольBlue
1151МихаEditДревHellязыкFlooWindJeweLeveJoseOregRedmLolaРР00JohnВолкЛитРВолоЛитРLansТомптрил
МороJeweЗахаMargContParkEmilвузоГолоХинкShooMikhDeumБуряискуRideМаякMartabsoвсехЧупрКилоTomb
Хусн30-3языкучетFootWindРуссРаскЛаниScarПетрнапиAdidЖучкрадоСобоМаттBookзададетеГерчмесямеся
месяBarbNeroКраеСоло3013выруСтреCharнаучЗелепокоЗамеtuchkasнаблнеор
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)