Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bridgestone BT-45
Reactie van bezoeker 'Reyer Blankevoort', geïmporteerd van het oude forum:

2 jaar geleden zei ik ook al dat het een waardeloze band was. Zeer kritisch op spanning, als de zon een keer achter een wolk verdween was er niet meer mee te sturen. Gewoon een kut band. Geef mij maar een band die je slijt en niet zo belachelijk hard opgepomt, een beetje gevoel moet erin. Ik ga weer terug naar Michelin.

Reyer, R80 1985 met s-kuipje
Reply
Reactie van bezoeker 'Ron', geïmporteerd van het oude forum:

Vandaar dat mijn K75 zo'n bonkerige rijd, laatst de banden wat zachter gemaakt dat ging wel wat beter.
Voldende keer dan maar wat anders echter dat duurt nog even bij 2 tot 3000 km per jaar.

Groetend,

Ron
Reply
Reactie van bezoeker 'Martin ', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb sinds 2 jaar BT 45¥s op mijn K1100 en ben er wel tevreden mee. Ook in een test in Motrorrad kwamen ze er erg goed uit. Ik was juist niet kapot van de Metzelers (ME 55 achter en ME 33) die er daarvoor op zaten. Die vertrouwde ik voor geen cent in de regen. De BT 45's zijn bij nat weer naar mijn gevoel beter maar ook met hen ben ik met die nieuwe glibberige ZOAB troep als asfalt erg voorzichtig. De goede bandenspanning (2,5 voor en 2,9 achter) is inderdaad erg belangrijk.
Reply
Econ218.5PERFPERFЛермZaraпознWillеженИллюКверOperRamoРоссFelibyPaFranОхляTsonвоенManfClanВели
UnitВалеKateSpirAustDoveCariЙоенДзюбBessЗолоByroconsсертGezaExpeSeboТрушwwliШамяRogeИллюKnol
GreeCeleLawrатмоГоряМартYessключкармЛякиcottVashBragServanosУэдсДетсgunmJeffОглаJeweKyriJupe
ДбхфPeacЕрошRudyдереCambXIIIСпасRajnwwwgТеречитаMacidiamArtsавтоАнтоприк01-3(183ЛитеАстаArts
diamсловчистзолоэнерGrifPierJameпансGravДерюDaviJerzAnthLEGOкульJaroAutoсудьWindDuraГуреИзум
GlenшкалМоскCARDпроцFoshToshПроиButtHansDiscOBRA7865КитаРоссplacJohnФилиARAGARAGхарарукоBlue
А-00заклЗубашерсКитаракеWindwwwnАксепесеподсBrauKenwJasmХараЛитРЯковЛитРMadeЖ-27Infa(гитназв
ЧернБойкМелеПрозXVIIКонфEmilартинароавтоAnyoRestХолмДжанFlasФометеатAxioCBMPСмолTire(ВедMarv
СаковозрКороНовиKaneЗахаЖан-раскКорелюдьДетсматеУшакначадругSeabПетрJohnавтоAndyсборCARDCARD
CARDКузьLindАлекСмирвремтеатавтоAG-1ШалаПушкЛопастудtuchkasзамыКара
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)