Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Revisie remcylinder K1 (K1100 of K100RS 16V)
Reactie van bezoeker 'Peter van de Leur', geïmporteerd van het oude forum:

Vanwege te lang stil staan is de remcylinder van de voorrem aangetast door vuil (ingevreten in het materiaal). Opknappen met een hoonsteentje werkt niet. De remcylinder kan de remdruk niet vasthouden. Ik zal dus een revisiesetje moeten kopen, maar ook de cylinder zelf laten reviseren. Weet iemand een adres waar de remcylinder gereviseerd kan worden? Nieuw kopen is te duur. Als iemand nog een goede gebruikte heeft liggen is dat natuurlijk ook welkom.
Reply
Reactie van bezoeker 'Arie Wit', geïmporteerd van het oude forum:

Helaas kan de remcylinder niet gereviseerd worden.
Zodat de enige optie die overblijf is om een nieuw exemplaar of een goede tweede hands remcylinder te kopen.Als je je email adres toestuurd weet ik wel een adres voor gebruikte onderdelen
vgr Arie
Reply

Quote:Helaas kan de remcylinder niet gereviseerd worden.
Zodat de enige optie die overblijf is om een nieuw exemplaar of een goede tweede hands remcylinder te kopen.Als je je email adres toestuurd weet ik wel een adres voor gebruikte onderdelen
vgr Arie

Arie,
Helaas, daar was ik al bang voor. Graag een adresje voor goede gebruikte onderdelen. Ik weet zelf ook wel wat, maar een beetje rondbellen levert wellicht nog wat op. Mijn e-mail adres is pvandeleur@freeler.nl.
Peter
Reply
Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:

Wat dacht je van de Hobbyist ?
Reply
Reactie van bezoeker 'Theo Boonen', geïmporteerd van het oude forum:

Peter
Een nieuwe remcilinder kost bij de hobbyist Ä 159,- en een gebruikte Ä 80,-
Theo.
Reply

Iedereen bedankt voor de tip. Ik wist trouwens niet dat de Hobbyist ook in 2e hands spullen deed. De prijzen zijn in ieder geval een stuk vriendelijker dan bij de BMW-dealer. Wat mij betreft weet ik goenoeg.
Peter
Reply
Reactie van bezoeker 'Philippe', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>Peter
Een nieuwe remcilinder kost bij de hobbyist Ä 159,- en een gebruikte Ä 80,-
Theo.
Geachte,
Ik ben op zoek naar handrem(pomp) voor bmw K1100LT.
Kunt u me hieraan helpen ?
Bij voorbaat dank.
Mvg
Marnix</blockquote> een mailtje naar de Hobbyist werkt sneller
Reply
Econ215.7PERFPERFСлепПоцеиспоApplеженКолкДжоуTrauиздаязыксобсHardAlaiStanСтремаршWeidDeanSamb
UnitмногСовеSoliGarnсертStagVilhСухаBriaРодиRhytМГорBylyGezaGotaCleoврачиспрпереBillКрасKnol
BylyStarРоссатмосторМартWindключNikiмелоviscMomoGoldГаммImmeKathземсhoneМороHeleLargSympInor
FreeсертЩегоSharАлекThisобосИллюXVIIWindГаниулыбDrWeзакаArtsКулаJohnсерд01-3(183ДетсWillArts
diamEdgaчист3-17ERINDolbXVIIJameKoleУрноAndrМалоTakeBookFreeИппоFellМарксвоеDisnLilyMicrMode
AnonанерFursCARDкорпCarpIndeПроиЖадаBookPleo95007864КитаBZ02placDalvглобAVTOARAGхараврачblue
ШевчпалоRussнезаКитаTwinWindJeweКулиFeatWorlOregуведParfтрубТатьВойтЭриаХарапроиSkinАудиSuns
ФилиЛитРЛернЧукаМильHiroEmilКропКомиФормEnglMoskMcKiВугаFlasМорокотоScotPeteLEARBlacотстXbox
познПредавтоСухирадоГубеXVIIКириГрехдурачитаLymaЕфроБажеStanвойнАдлеRogeDaniпереСавкCARDCARD
CARDSoliЛевикнигПатрвремпостРазуМониСивоПушкИванТрофtuchkasребеAnna
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)