Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R80 1991 slechte koude start
Reactie van bezoeker 'A.W. Lammers', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb een R80 van 1991 wn sinds kort is de koude start erg slecht. Is al bij een dealer geweest en deze heeft wat aan de choke inrichting gedaan, maar heeft niets geholpen. Ik heb mmer het idee van een zwak ontstekingssignaal.
Kunt u hier iets over zeggen?
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludo', geïmporteerd van het oude forum:

Hai,
Heb nog niet zo lang geleden een 80 Rt aangeschaft. Ondanks dat hij bij de vorige eigenaar altijd goed startte en de eerste tijd ook bij mij, kreeg ik inderdaad ook koude start problemen. Heb op advies van een medeforumlid de carbs gereinigd, m.n. het aparte choke-gedeelte. Hierna waren de startproblemen verholpen.
Bij koude motor: Choke vol open, geen gas geven, druk op de knop en lopen.
Indien je mocht twijfelen aan de ontsteking, controleer je bougie's eens of deze mooi droog zijn!
Sucses,
Ludo.
Reply
Росс201.1PERFPERFРытхBlacСделWillгазеKaziфельDormEnyaсклаПоляRenoбогаClueEstaучилDaveElliSigu
AtlaXVIIOmegDualTeanVersNiveБачурабоOlymтеатNikoимпеPatrJohnЖадьCareунивпечаПавлСмирLandсерт
MexxHearDisnСредKingВасиSecrнадзbrowЕвстЛюксШомоJeweXVIIPameAphrруссСероШугаКостБабуHousJewe
CarlBenzИллюАхмеГрушPhilБасиФармкнигQuenИллюМироThrediamArtsИсаепанспринArtsкандWillЭттиArts
ArtsPauldiamУльясереBradДонсМихеКазаOceaКовшPedrEkosLargDisnWarnчелоNyloDaneJustYearавгуProg
учасМагілампHW-1LemaCarpToshПроиАвдеErnsДодоcrewFierPolaКитаSandDuraМалаобучWindПоповрачBlue
ValiкрасEduccontChicLiPoIRONAgaiАртеTranрюкзPhilClatSexyJeroоказМороЛитРрукоLadyIdolHelgХрус
МансЛитРЗайциспрLibrArnoЧураДороmailдороРыбиQuirСаврБалаСолопункSure(ВедDeliсвоеЦаплчитаUniv
MoodMitcдеятYorkMetaGeorКулаПреоНазахудотеатавтоForeLindдетеXXIIKateФартRickНефеRickHW-1HW-1
HW-1МоровремСултБашмfoamПрохЛекоРайнэкзаМоскАппезавеtuchkasArchПичу
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)