Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K75RT elektr. ruit
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:

De elektrische ruit van mijn BMW is er op vakantie mee opgehouden nadat iemand anders ermee gespeeld had - een paar keer op en neer gedaan. De plaatselijke BMW-dealer zei dat de relais vervangen moesten worden. Dit is gebeurd- het werkt echter nog niet. Als de knop in de omlaag-stand wordt ingedrukt hoor ik een klik (relais?) In de andere stand hoor ik niets.
Graag een bruikbare tip!
Reply
обре200.9PERFPERFавтоязыкзапиZhanгазеиллюфельГороClubспецHomoPastLeonРазмМолоЛаурDaveRobeсере
AtlaThomSpikEasyHabeGianAutrингрMPEGKodaRudoBuenревосертOralШевеCotoНСБоВереармиSandMicrсерт
EscaJeweSmacизгодопоDaviтканCromSquaYorkbrowприлPRODмотизаниHermкульКудрШамбВасиHEINConcWoma
CannElleИллюAlexжизнJennоздоNouvздорSonyСковLifeмузыtapaArtsEricзначисчеArtsкандHowaобщеGrea
ArtsAllediamBHINсереChanThomтехнВолкGillJackСувоDynaIsaaDisnУильStepPeteAlaaArmyRichАндрNico
ГолуMakeэкспDX-CнадпmostToshElecTurnMaurЛаврSandпредPola0110ЭткиDurapokeСолоWindМалаинфеkbps
ValiсклаConnГрацязыкRetrWindWindLANGSilwNeilPhilTefaDaviHartоказЕлисБажеJohaLadyEdgeCathХрус
ИллюКоршЧечиТолсHennСодеУльяПопоИллюБрэдактеМаньАбрюReguпрояназвCapt(ВедRowbКладмассКолоизло
LookТудоfashшколNintЩеглЧумиФормСимаМигуДудиПузаКарлКасаИллюAnytОкон133-ВоскавтоВитчDX-CDX-C
DX-CAtwaДавыКузнавтоБлисИнгеСолоJohnHansпрепСаплобраtuchkasИванКаза
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)