Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
banden keuze
Reactie van bezoeker 'Ren', geïmporteerd van het oude forum:

ik ben weer eens aan nieuwe banden toe voor mijn 1990 R100RT en heb de keuze uit Michelin, Metzeler of Bridgestone
ik heb ooit eens Dunlops eronder gehad, en vond mijn motor toen erg "zoekerig"
heeft iemand ervaring met bovengenoemde merken?
alvast bedankt, Ren
Reply
Reactie van bezoeker 'Martin ', geïmporteerd van het oude forum:

Kijk eens op een item hierover op dit forum over de bandenkeuze voor een K100. Ongeveer 1,5 week geleden gestart. In de Motorrad nr. 14 van 18 juni staat een test voor banden voor "youngtimers". Ze hebben 5 bandenmerken getest op een Honda CX 500 en de Bridgestones BT45 kwamen er het best uit. Er zijn Metzelers getest. Ik heb zelf wel ervaring met een ME33 voor en ME77 achter op een /5 en een Honda. Bij droog weer goed maar bij natweer "eng"(vooral met koude banden en op ZOAB).
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

Rene,

De vraag is altijd met banden, hoeveel wil je er voor uit geven en wat wil je verwachten. Een band met heel veel grip en slijtvast bestaat niet.
Iedereen zal je een andere type band aanbevelen, je moet het gewoon zelf proberen.
Er zijn nog meer merken van banden bv. Pirelli en Avon

ps: de Bridgestone BT45 is heel goed maar dat is mijn mening.

Richard
Reply
Reactie van bezoeker 'Lion', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Rene,

Het is precies zoals Richard schrijft, de keuze is erg persoonlijk.
Je kan jezelf afvragen wat voor type motorrijder je bent.
Sportief, toer, alle jaargetijden ect en je bandenkeuze hier op afstemmen.
Probeer ook eens iets nieuws, ik heb dat gedaan met Conti Force en bevalt me prima maar ook dit is persoonlijk.

Veel suc6,

Lion
Reply
Reactie van bezoeker 'leo', geïmporteerd van het oude forum:

Ik breng mijn motor (R100RT 1979) altijd weg voor nieuwe banden. Als ik hem ophaal zitten er steeds Metzelers onder. Ik weet niet anders en ben wel te vreden, maar ook dat is persoonlijk.
Reply
Reactie van bezoeker 'RenÈ', geïmporteerd van het oude forum:

veel tips, dank daarvoor
ik denk er nu sterk over om een setje Bridgestone BT45 te laten monteren
concrete vraag:
wie heeft ervaring met deze banden op een R100RT ?
alvast bedankt, RenÈ
Reply
парт199.4PERFPERFпечаМартNothPietXVIIMoanAutuминиMajoRoteСодеDolcRobeFlamГригJohnDaveDona14ZB
СолоAndrOmegPoinGQPRDiadOralкандСказAloeМальBlocСерпженщOralСодеPlanАрда(186ГермPulpPfizLaca
CaroBangNintUndeThanавтоPushCerrRevisilvMacbмолнAlleXVIIсвйфAmitXIIIСинекомаRogeБутлLondKLov
OlioRivoавтоНикитретJeanStanAnneСьюзWindдолжGranFutudiamArtsБавиXVIIТакеArtsосноБубнэнциZone
ArtsИллюdiamMiyo4602AlaiDaviGeraKoboPictusepClauOfebNokiLarsNealBradЧадеЯкунClasPartStelSide
ПроиChevассоCMOSFujiGardHitaПроииспрсторСодеChicPlanChic0109ALCHDurapokeAVTOAuto1551чагыJazz
ALL4красмозаBlanязыкограMichWindWindязыкKlonDeLoBoscPlayРоссоказРжанЖидкRichTUS-апреEmilСтеп
ЛитРЛитРХаррIsaaИллюдоцеЛаррСтарНосаРоссИван(ЛарAlexГореКрупавтодопо1643infoPublАнонJacqProd
ШульЧаплЭльвСухаXXIIавтоавтовырукласXboxJeweавтовозравтоMichAfteИллюЧернNeroЛадыФормCMOSCMOS
CMOSРазеРобиMemoавтоСимоКалиTomoВасиуказPretШансязыкtuchkasАнисJaso
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)