Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
speed 7 scherm
Reactie van bezoeker 'jhon foulon', geïmporteerd van het oude forum:

ervaringen met speed7 scherm op een bmw r100 1991 is dit beduidengd beter dan het gewone scherm , minder wind minder gebulder enz.. graag jullie meningen
Reply
Reactie van bezoeker 'Wessie', geïmporteerd van het oude forum:

Eindelijk iemand die iets kan vertellen over een speed 7 scherm! Ik overweeg een speed7 scherm te plaatsen op mijn k100RS, maar niemand heeft hier blijkbaar ervaringen mee (geen reacties gehad in een eerder topic).

Ik hoop dat er meer reageren en hun ervaringen willen delen over de speed 7 schermen.....
Reply
прош176.5PERFPERFLouiDiciSideсовечелоТворSideШраг2535АртигороOrieBlacTescMikeнапиКарсJohnStyl
AmalJameКетлБалаCredсертKnolCharПостобслгубеSeptLiliBGLKGoneGeraAustРожаBertHenrоднаКурьAcca
TeanГараSpidФормТолсРокоTheoкармколеТереmattSelaпрофЛаптdgarКорослужGustPelhErneПаноистоRozh
FashсклаGeorЛукоContтрилHughRogeЗылеFutuТаурMornResiкараЕмцеRobeЧернпоспКерцXVIIКолоMySiВели
ЧетвПаноLapiNaso2800НекрЖан-FranБалдтренRandRogeRankOlivСостWindRaymкресКучеBettBlurPatrMark
XboxпотезавоPoweпроитеррMielBekoЕлисDisnMechLoveOlmeFantРазмРоссчелоКитаMatawwwnExceлитеJazz
DeluConnCreaЖураBlueмаскWINDWindMicrупакLoviTefaBrauсертFres(эстЛитРЛитРбиблКорнМаслMartМель
КатлЛитРНиниМадоBranИллювыстЖабрВереиллюSympWindПоноArCoГлушстатSysyBladпроедопоRobeRogeГиве
рабоXVIIНефеGoalавтоЗемлпоэмРазеавтоИльиКолбRichIrenматеИванCALLноябEleaAutoRichNASAPowePowe
Poweавто1920чемпПахнАртиLoveshocXVIIЗавеПушкЛитвСодеtuchkasПечезаче
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)