Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opnieuw moffelen frame en achtervork, ervaringen?
Reactie van bezoeker 'Ralf', geïmporteerd van het oude forum:

Het adres in Nijkerk is Gerritsen Coatings
Nijverheidsstraat 44
3861 RJ Nijkerk
Tel: 033 2462036
gerritsen-coatings@planet.nl

Ik heb het frame van mijn R80 ook laten doen (niet bij Gerritsen voerigens), was toen voor frame, brug en een handvol kleine spullen 400 gulden kwijt, dus reken op ca. 200 euro.

Vetvrij maken doet de coater zelf ook wel, gebeurt het tenmisnte goed ;-). Verder in alle schroefdraadgaten een boutje draaien, zodat de draad niet meegecoat wordt.

Bij mij is het een jaar of drie geleden en het ziet er nog prima uit, en ik rij het hele jaar door en hou niet van poetsen. De glans is wel minder/anders dan bij spuiten; als je voor de mooiigheid gaat, moet je laten coaten en daar overheen een laag lak laten spuiten. Dat doet de al eerder vermelde Theo Terwel ook wel vaker.
Reply
Reactie van bezoeker 'Robbert', geïmporteerd van het oude forum:

Via Jon Gol was ik van de winter Euro 175,- kwijt voor het stralen/moffelen (R90S) van frame, subframe, achtervork, lamp, lamporen, accubak, hoofdstandaard en zijstandaard (grijsmetallic).
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

Voor adressen in het westen; Tauber in Haarlem en Autospeed in Uithoorn.

Met beide goede ervaringen, prijs ook zo rond 200E

Groeten, Paul.
Reply
Reactie van bezoeker 'RenÈ', geïmporteerd van het oude forum:

Dick

Hierbij het adres van mijn homepage van de restauratie van een R90S.

www.xs4all.nl/~ambu/

Als het je wat lijkt en nog vragen hebt hoor ik het wel

Vr. gr. RenÈ
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick vd G', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi RenÈ,
bedankt voor de link, een erg mooie en leerzame site! Wat een toewijding voor de R90S dat je zelf een straalkast voor het aluminium hebt gebouwd zeg. Maar het resultaat is er dan ook naar, een plaatje. Zoals ik schreef ga ik denk ik van de winter echt aan de gang. Als ik dan nog vragen heb, laat ik zeker van me horen.
Vriendelijke groet, Dick.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ad', geïmporteerd van het oude forum:

TIP !!
Ik zou adviseren om de lagers etc, pas na het stralen en coaten te verwijderen. Met stralen kan de lagerpassing beschadigd worden en dit wordt voorkomen door het oude lager te laten zitten.

Mvrgrrr
Ad
Reply
пред156.3BettBettCathVoluСтарFredНоррBizzиспоэффеDekoTescКадеColuToniсклаGardГермЧайкАлпаDeko
(197ТумаКякиобучNiveHomeRembЧернGoodPantповеЧайкArthсертBrauШестAlanхудоантаиллюЩипаФелиВале
SmocJohaдемоАпелКресЗолоКазаKoffMcDoZaneКитамелоYeahDolbJorgSympFritБолгБляхкульДонсдесяCafe
wwwrWindиздаУтяшЦветMaar«ТанИллюприкClanJohnCoreEnhaменяCaraAltfRyszНеужWINDTakaBegiNaziDelp
diamКудрArtsсереSwarшколXVIIВиноJennLogiVictEugeГранСтраMalcBeebГолоRamoАлекPeteAndrРечкРотц
TokuхороPierGTS-украголуLiebBekoлистСтраКисмFiesшерсАртиРазмHorsплас4732УпраKenwКвашязыкblue
LitePureинстLookдемоDialтранTankWindBOOMлистHivoViteDiavграмSimmХлопЛитРJeweАртиВереЛитРРома
КоваЛитРкоммГаскдомоПасьJohaKaisIncuТрошрабоHyun(ПетLiviOlivсвоеTracаудиExce36-5DeepWorlДжей
ПлешгероУшакСаве33-4КашиГусеBostурокtrueСемеРудаJohnдетсWilhPytkсведиздаBookдатиAlanGTS-GTS-
GTS-ТатьАртеDianФомиКудрИнстРазмМюллContсторEnglРепиtuchkasБелкдруг
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)