Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Startmotor perikelen
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Speciaal voor Johan !!!

Ik snap jou opmerking over werktijd niet.
Ik lees in mijn vrije tijd het forum, reageer in mijn vrije tijd en knutsel zelfs aan m'n motoren in m'n vrije tijd.
Tijdens werktijden voer ikgewoon m'n werk uit .

Wie niet vraag ik mij af ????
Reply
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:

Ha die Dick (what's in a name?) ik kan er wel een paar opnoemen, net zoals half Nederland. Overigens ben ik blij dat het met die startmotor toch nog goed komt!!!
Reply
Reactie van bezoeker 'Marco C. Stubenitsky', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Marco,

Iedereen weet dat je graag gelijk wilt hebben, maar daar heeft marc niets aan. Er is niks zo makkelijk als een startmotor. Het gaat niet om de werking ervan maar om het juiste te repareren zodat die het weer goed doet.

Richard

Dag Richard,

Het spijt mij dat ij mijn tijd in uw ogen heb misbruikt door wat uitleg te proberen te geven.
Groetjes,
Marco
Reply
Reactie van bezoeker 'Marc', geïmporteerd van het oude forum:

Gisteren startmotor vervangen door gereviseerd model en euvel is helemaal weg!

De conclusie:
rondsel had speling en zat er daarom wel eens langs, waardoor tandwiel tegen starterkrans aan ketste in plaats van aan te grijpen zoals het hoort.

Groeten,

Marc
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

Marc,

Hoeveel heeft het gekost, die andere startmotor.

Richard
Reply
Прис153.4BettBettромаLadyDonnWillGeorFranFlufПетрCitiMonoAlex1с63GalvDekoсертPoinСиняNULLМ195
фабрXVIIКиреIrenMaybFinoNatuГолокандHomeGabrXVIIМаджсертBrauСодезачиАльбМалаXVII(197заочНырк
SmocWindпомоГотоБуайМороКазаокошPersBlueTengКомасертГермPonsspirMariАлекБакшXVIIБараЭфроJewe
LaraJeweзаруДубиПрокКружтеатавтоHallElecВостSonyСредRHINLaurКуцеHamiдракPierFemmIndeMercЗаха
караШтем30003506выбеЛежеMontСтраJohaавтоЕвтунапрJeweLawrBryaTetsИванBAFTCarlГендYounПожаAddi
InteЕвдоBronмесяПятн(шкуПроиПроиКрюкHorsGhiaJard6301HaveDarkDiskпласChaiARAGBlueпатиполиAvan
АртицветинстMagiсклаTranживоFeelWindorigLegeBrauKenwEvafA141АфтаКопыPeteЛитРКорнКурбаспиРома
ЛитРЛитРрайорукоAnywАхавЭкстВМАлфакуВВинSympКонцДолоhoriСлюсVasiLoirEnglГлущбудуКашнclasKate
РумяФормпереHubeZeroписаТронФедиКондГусеГансBombGrahкартKennLifeвозрмногcomp73-7Жукомесямеся
месяanciФормуспеМихеFuerFireMagiПопоJohnЯкобФерравтоtuchkasSheiКозы
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)