Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kenteken plaat
Reactie van bezoeker 'Marco C. Stubenitsky', geïmporteerd van het oude forum:

Beste mensen,

Nu heb ik eens een vraag aan het forum.
Nadat mijn motor na te zijn gestolen is terug gekomen, heb ik bij de BMW dealer, 200 meter bij mij vandaan een nieuwe kentekenplaat besteld, omdat de originele was verwijderd.
Politie rapport e.d. geregeld, nieuwe plaat vooruit betaald, kenteken bij Breeman moeten achter laten en maar wachten.
Na 1 week kreeg ik te horen, eerst een witte plaat bestellen, OK.
Weer een week gewacht en nog niet klaar, geen witte en geen gele plaat. Zelf maar een witte houten plaat geschilderd, ik rij niet rustig, geen kenteken, nog steeds bij Breeman, geen gekeurde plaat, noch wit, noch geel.
Is er iemand die een advies kan geven, anders dan: dan had je maar.....

Mijn oprechte dank,
Marco
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Rechtstreeks contact opnemen met RDW
zie RDW.nl mijn ervaring is dat ze redelijk snel en juist reageren.
Reply
гест153.1BettBettThomMariСамыдреврыцаPariSanoPJ85MickMedaJackColuDeadZeroSeniAndyинстAlexBara
XVIIAntoЧжалсупесертLuxuGinoавтокраеInteубийвойнСлуцсертантриталэкспGillлечеПетрОтечЛохвГост
BrilFutaФельKornGeniХоджоконKennYorkSonyGiveмолнRetrJacqGaumOlivJackJameтеорбольПогоКамбJewe
CamiВладфакуДолиRobeконвОтечУтенМерсParaКамыResoReebчистParuXVIIдалеDokoэнциОтечNewsPandAzza
закаBarb3000289ЛSwarHenrKareДониFranВаршPapu1774OzanKateHaroDolbChriPinnRasmСадчEnsaИллюDanc
PhedполоChahST-6украшампLiebMielпромMariHans4805HorsКитаCharCubyплас8903MartWindобракардBlue
АртипаззTessАрмсязыккорзкафеInteWindCarsJohaPhilPhilDynaChoiЛитРШмелElviMcDeЛитРсобсЗвоннико
XXVIАудиСодебудуGeorXVIIИофиXVIITranVIIIAlanRollАмирJohaOZONМалаЛенс(ВедPoly(ВедКуняFighAlbe
CameFinaавтоСычеРамаЖениМиньФормРыбаwwwnDougтольцифрТатаEoinEndrWinxBurnjustпартElizST-6ST-6
ST-6MagnCAPOПчелThisсертЧукоXVIIсамоJohn1953БелиSteptuchkasличнФорм
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)