06-15-2004, 10:34 PM
Reactie van bezoeker 'maurice', geïmporteerd van het oude forum:
Ralf
Alvast de groeten aan Dolf terug!! Thanks.
Waar staat trouwens de dichtsbijzijnde "dynojet"bij mij in de buurt? Het zou leuk wezen al daar eens op gestoeid kon worden. Doch voorzichtig gedacht denk ik niet dat er nog veel meer muziek in zit, gezien de "kippehalsjes" van de 26 mm gasfabrieken. Mijn "Dynojet" is de openbare weg. En het Zuid-Limburgs landschap tovert allerlei belastingstoestanden op het menu.
De ontstekingscurve is aangepast, waardoor aan de door de ombouw gewijzigde verbrandingssnelheden tegemoet gekomen wordt. Daardoor is het vanaf 2000 toeren al prettig vertoeven. Ik kan hem echt schakellui rijden.
Nee, het is geen Suzuki TL 1000 S of Ducati 998S, of Yamaha Bulldog. Doch afgemeten aan de cilinderinhoud is ie erg leuk. Rest nog steeds de vraag wat R100 cilinders in combinatie met de huidige kleppen en gasfabrieken zouden doen.
Wie geeft me een hint? Gassnelheden bij de kleppen vertellen mij dat bij 5500 de fut eruit moet zijn.
Groetjes,
Maurice
Ralf
Alvast de groeten aan Dolf terug!! Thanks.
Waar staat trouwens de dichtsbijzijnde "dynojet"bij mij in de buurt? Het zou leuk wezen al daar eens op gestoeid kon worden. Doch voorzichtig gedacht denk ik niet dat er nog veel meer muziek in zit, gezien de "kippehalsjes" van de 26 mm gasfabrieken. Mijn "Dynojet" is de openbare weg. En het Zuid-Limburgs landschap tovert allerlei belastingstoestanden op het menu.
De ontstekingscurve is aangepast, waardoor aan de door de ombouw gewijzigde verbrandingssnelheden tegemoet gekomen wordt. Daardoor is het vanaf 2000 toeren al prettig vertoeven. Ik kan hem echt schakellui rijden.
Nee, het is geen Suzuki TL 1000 S of Ducati 998S, of Yamaha Bulldog. Doch afgemeten aan de cilinderinhoud is ie erg leuk. Rest nog steeds de vraag wat R100 cilinders in combinatie met de huidige kleppen en gasfabrieken zouden doen.
Wie geeft me een hint? Gassnelheden bij de kleppen vertellen mij dat bij 5500 de fut eruit moet zijn.
Groetjes,
Maurice