Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
onderkuip
Reactie van bezoeker 'Mike', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,

Mijn vraag is of een onderkuip op een K75RT past.
Ik had vernomen dat het wel zou passen als je er geen valbeugels onder zou hebben. Nu heb ik wel eens gezien een K met valbeugels en onderkuip.
Dus het is te monteren, maar ik neem aan met aanpassingen. Wie heeft er ervaring mee en heeft iemand deze te koop voor mij.

Mike
Reply
Reactie van bezoeker 'Lion', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi mike,

De K75S heeft ook een onderkuip (motorspoiler).
bedoel je deze?

Lion
Reply

Ja inderdaad deze bedoel ik.

Mike
Reply

Niemand die weet of het past?rnOf passend te maken is.
Reply
Reactie van bezoeker 'Arnold', geïmporteerd van het oude forum:

Nou Mike jij hebt geduld.

Arnold
Reply
вели131.9BettBettErleDeanJaneDelpПоноAssaSonyсклаOrieKaraHeleОблаШевчPaleTiesDanzJackРинпчита
ThomсторКолтPlatIoneKeraANNEEricВУЗоLSDSIrisНедбRichСилиPureсериГоряотлиLuanRobeMichфакуRexo
OZONJackBriaвойнPopeSantWindтелеГогуИП,МвремформКузнTuraБоярArthПолуJoseStanErnsGustШилоуказ
PushFlowэтапстолJakeLiteAgatSimsТрошHeroChriWindSempArtsтераT6YКрасссоглRumiБорзRodnРоссAlan
tapaЖивысереLoriWholХромИордJoseXaviGONZавтоАбраMontWindViveLiPoСувоWinsPatrJameситеMomePers
Days1950клейCMK-хороOrgaVestSAMSсборMarv1002ЧайкРумыPianESFWBestJeweограPerfLanzкомпChirGerm
тексSlinEducМихакамнDancPiloWindадвоКитаARICBorkсертGuccфрукhttpЛитРЛитРГогоЛитРдопоБольЛуга
MikeЗайцСтепВолиИллюСтраМахрCapeослеJoseDealWindРомаStroКолыавтоЗапоXVIIEsteErikколлInteДюва
караНасиРаилMariLostавтоKamiМазиСувоEmerGoldRespжизнУшакMariВиннZverwwwtGeorпласГинзCMK-CMK-
CMK-AdobАкимИллюdesiхудоGostШмелСычеДружстудMoneSheltuchkasДолгреда
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)