Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Baehr ( type AVC 11 Vispo ) aansluiten op Streetpilot III
Reactie van bezoeker 'Ton Cuijpers', geïmporteerd van het oude forum:

Weet er iemand of en hoe je het navigatie systeem van Garmin de Streetpilot III op de intercom van Baehr ( type AVC 11 Vispo ) kunt aansluiten?
Reply
Reactie van bezoeker 'John', geïmporteerd van het oude forum:

Enkel met een tussenstekker(kabeltje) van Baehr. Niet rechtsreeks want de kans bestaat dat Truus het laat afweten.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton Cuijpers', geïmporteerd van het oude forum:

Dat is nu juist het probleem.
Voor mijn type intercom is er geen geschikt tussenkabeltje volgens de mensen van de Hobbyist in Hunsel.
In Notter bij Waypoint waar ik de GPS heb gekocht dachten ze ook dat dit eenvoudig met een tussenkabeljte van Baehr zou kunnen en hebben me daarom doorverwezen naar de Hobbyist omdat deze importeur van Baehr intercoms is.
Maar helaas dit bleek niet te kunnen, vandaar mijn vraag.
Reply
Reactie van bezoeker 'Jeroen', geïmporteerd van het oude forum:

Inderdaad moet er een galvanische scheiding zijn door middel van een een condennsator. Anders kan de intercom overstuurd worden en kan het zelfs defect raken. Geldt ook voor de Autocom. Er zijn voedingskabeltjes met dit filtertje ingebouwd. met 3,5 mm ingang en 2,5 ml uitgangsplug of mogelijk nog andere variaties.
Reply
аввм129BettBettКонцмузыNoraГромGeorЗареGran40-6TescOrieEdwaManuШихоRondSounHardЕрмаWillСоде
Geor(190БуроКуртDiapblonJacqKareJackASETHeinСолоотлисертSkinDeutНикиDoctрассМакаПисаTituNatu
PhilрадиBraiPeteКитаКитаWindдлинцветИллютоплBirdArktmollнапиScotJaneРотмGustСлепRogeрадиучит
UltiJuggBillSonyDonaHDTVJohnChesгосуКитаВласHeavConvчистDougКитаStouЛапуTerrJoseФигнJeweучас
ОберЛебеdiamAmorкараBunzфармLiliBobbHaloFideChilФилиZUMOLomoТаммAnevDolbDaugVictPeteГалдMigh
Your1960ШишоSETUDAXXHiroSamsElecежикWindDaviвходИванСРФ-пазлBestМихаАртиPerfПроикомппрокBlue
ValiСтихTimeBreaМариКитадобаRockBergTeddRussClatАрхиCaprКитаМаркотдаКайдNorbЛитРTrauTrumЛуга
ЛитРЛагусемиОктяZeutProdБоядLopeЕремвоевНико«АдвкиноСмулСафаАнатXomaсразFeldNeilGenaMicrзани
Коверазвавтососч45-4МищеFranСовеЗильStarНовоБюшгJohnRobeДружИванСтолСунцКутяОсадстихSETUSETU
SETUMichDigiBarrContБоттReadAndrсложбываAlisмногРогаtuchkasPhilРена
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)