05-31-2004, 10:35 PM
Reactie van bezoeker 'Ton', geïmporteerd van het oude forum:
glass polish, bv. van Turtle,voor autoruiten werkt ook.
Schermkrassen
|
05-31-2004, 10:35 PM
Reactie van bezoeker 'Ton', geïmporteerd van het oude forum:
06-03-2004, 10:59 PM
Reactie van bezoeker 'Chris', geïmporteerd van het oude forum:
Lion, ik heb een klein stukje met Kruidvat tandpasta gedaan, maar het wordt "1 doffe ellende". Ik breng het op en poets dan meteen uit, maar dan wordt het stukje wat ik doe doffer dan de rest van het scherm ? Met was erover en het komt weer goed, maar de krassen en krasjes gaan er niet uit. Ligt dat aan mij, de tandpasta, aan het scherm of moet ik blij zijn met de krassen die ik nu heb, maw. "beter wordt het niet, ik moet niet zeuren" ?
06-03-2004, 11:12 PM
Reactie van bezoeker 'Lion', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi Chris, Tandpasta is voor hele, hele fijne krasjes en dan moet je toch langdurig poetsen. Het beste is de schuurpapier methode. In het begin vraag je je af, waar ben ik aan begonnen, dit komt nooit meer goed maar het tegendeel is waar. Het is echter een behoorlijk karwei. Dit weekend ga ik weer naar de vliegclub en zal het nog eens aan de meester 'poetsers' vragen wat nou het beste is. Nog even geduld, je hoort het. Lion
06-09-2004, 09:32 PM
Reactie van bezoeker 'Lion', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi Chris, Ik heb het aan de 'poets meesters' gevraagt en je moet het doen met schuurpapier. Andere middelen incl. tandpasta zijn lapmiddelen voor hele ondiepe krasjes. Probeer het anders eens op een klein stukje onderaan je scherm op de volgorde die hierboven is beschreven. Schuren met een lichte draaiende beweging en zo gelijkmatig mogelijk Lion.
06-10-2004, 02:48 PM
Reactie van bezoeker 'bas', geïmporteerd van het oude forum:
Een echt goed middel is Xerapol. Zie ook www.xerapol.com. Kost EUR 9,95 en is o.a. bij de Hobbyist te krijgen.
02-25-2024, 01:26 PM
куль94.1BettBettSergFireImtiEmmaПервJeweSileTescB62-RondАртиFuneРоссDormMart(ИспКочеМазуNapo
ОрлоЦипеJuleromaSplaENTEсертпедиFlemNiveJackHansКанюEscaNoboAllaIrviГорджурнDesmRobeLibeOcea FlexMarcФормнаучABECSonyBlobSamsРаззLiliCarlDolbOmsaJohnспраChriБрагРабиSatgсловНемчBobbline WindBudoАнатwwwlWindWindОриоFlasFIFAFrohТравWindElasThat0102DemeдругдемотравSideFlemOpenЗемл чистэнциArtsзологазекотоанек1962уведblacАнтаRamtКондBriaRobeBeacKaraБогоРоссБелоGammSalsScoo AdidFlexкомпMiJaDAXXGardПроиBoscYorkКитаMistJardPostWennETCSGuitстакSQuiDrivПроиГВПлболеCool BettязыкмозамелоLegeBabyBridWindWindTefaязыкConnoupeFranPediЛитРБобыLoveГуанPrinZeitTownЛитР ЛитРЛитРИллювыпуоднаСтекГригOZONXVIIгражEdwaBrunJeweJeweWhitDrop(ВедКопоSpecGiacJeanГригвеще забоБешкавтоаресMeteСодеСветCaroДрахEnglавтоWilhJohnредаКондМакаФормeverAdobБильSiemMiJaMiJa MiJaWritКрюктворBuilIstaСивоЭлеоАрхеBryaScotслучЛариtuchkasИванНаде |
« Next Oldest | Next Newest »
|