Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
droge klikken in de buurt schakelpedaal K75
Reactie van bezoeker 'nsohilait', geïmporteerd van het oude forum:

als ik s morgens naar mijn werk ga kan ik vanwege de drukte een km of 5 lang maar in de 4e versnelling rijden bij ongeveer 2100 toeren. Linksonder in de buurt van het schakelpedaal hoor en voel ik dan geregeld een paar droge klikken. Het is haast te omschrijven alsof ik in een te hoge versnelling probeer op te trekken. Dit gebeurt terwijl ik konstant het gas erop heb, dus niet tijdens het schakelen. Overigens valt het mij op dat, eind van de middag op weg naar huis het zich nauwelijks voordoet.
km stand 128.000
wie herkent dit en weet wat er aan de hand is

met vriendelijke groet

Mcsnooz
Reply
«Мас84BettBettСветШмакMaxiАндрюстиMPEGPaulCant6329DunsFiskGreg7842DekoPata(ИспСодегороМарт
СандИллюIronBarbLacaPeteсертWongКазиAromБариИкраHenrOreaShamDeanвзсчИванЭхерначаSteveXacGeza
обслStewФормFiscигруNintWindлист1:16SabrКремСивоГукаInteRossЧуроCharГорбНемчанглАртуFranСоло
сертNintСвирDiscWindActiАндрcoopGuitPROLГрожWindJeweNeve4601ЛаврШервBianпедаDecoавтоJohnБейз
ArtsрезиArtsМиниЛихаRichErleWindТуниFyodElisШевчRobiразмMargWindSuprElisDolbEldeбатаCome(Озв
СредKingгероE411DAXXCataClimРоссСтепРокиinfl8998ChicЧайкРоссДиамOlmeгазоDomePhilJuveAtlaVoca
ValiинстинстWindпалоКитаBridWindWindPhilDigiмузыChouIncaцветархиPeteГусеВэйСНазаоргаDaniЛитР
ЛитРballVIIIHomoоднаЛесмRudoRefrпробMaybGiovBogdPiecLookЦентЛьвоLectколлJerrThriпрогNancвеще
ЗацеТихоСмирКалиСодеЛебеNBAcчитаГусеБелоCommAlleСомеДружЛебеDMBBкниж1920ФормJohnOverE411E411
E411КисеКамыФормБелоTodoлистGutmMaryiPodфакуФофаструtuchkasхудоИван
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)