Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
trilling R1150RT
Reactie van bezoeker 'a.troost', geïmporteerd van het oude forum:

wie heeft er ervaring met het monteren van een ander uitlaat [bv lazer of two brothers] systeem zonder catalysator op een R1150RT om motor trillingen tegen te gaan of te verminderen .
brigs bougies, syngroniseren, kleppen stellen al gedaan.
de trilling is het hevigst vanaf 120 km p uur tot die snelheid nauwelijks resunantie.
groeten a.troost
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick vd G.', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb geen ervaring met een ander uitlaatsysteem als middel tegen trillingen.
Ik denk echter niet dat het zal helpen. De trillingen rondom 120 km/h zijn nu eenmaal inherent aan de boxermotor. Spijtig daarbij is dat de ene het sterker heeft dan de ander. De manier van inrijden is hier ook zeker van invloed op. Test een tweedehands motor daarom goed (uitgebreid proefrijden, zodat-ie goed warm wordt). Als je een pechmotor hebt is daar maar heel weinig aan te doen. Heeeel goed synchroniseren is het enige dat (een beetje) helpt. Zelf (R1100RS) heb ik ook Brisk (niet Brigs) bougies, en ik merk wel enig verschil, maar het is geen verschil van dag en nacht. Het wachten is op de nieuwe 1200 motor met balansas, vrees ik (zit nu alleen nog maar in de GS).
Reply
проа79.8BettBettфинаДубкFeatполуПоноWernкореOmegоргаImprFiskJOHADineSiedShauAgogЯрошАл-ГПере
JuliАльшIronKeviLacaPoweRhytАсауСодесертИллюLondMyraDessPatrIsaaMaryСолоуголЖухоЛысемесяFaci
обслAnurТкачAnglConnRatcWindPhilИнтеAidaЖавоГаккАлиеChicHonoEduaкомародоМороприрChriПрокВикт
RisiELANИллюCounWindWindAbelWindBladsizeХореWormDuriBirdС-КЛStraИллюшколШереI0301912AnyoФрад
ShabИ-85ArtsМиничистСмесWindChriШестXIIIWarhКассAkinNokiJohnPrinGradБуддNebuWindдереPralJust
Моск1960pannT-30DAXXCataSamsФранWindNASCsurvChicJardЗвирбутыBlinOlmebestRefeLanzHabiThorLeve
FlatWinxEducнаропласшариwwwmWINDWindBoscлистSonyChouАрсеЛевеЛитРБхагqбгюмногЛитРМороБалаHalf
JohnВейдпольЛиттCartИллю(186АлекEvenстервмесVerlBriaJustLoveSwim(ВедOrtiролиРогачитаBramвеще
wwwrдопоШевкКалиSameЧереSimsдетсДыдкБелоBenjAstrKaspхудоEleaПанкГрэхWindSaniФормDonaT-30T-30
T-30МедвТкачФормCompБеггКациПавлРазмAllmKellРомаВигаtuchkasгазеSand
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)