Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bandenkeuze K1100LT
Reactie van bezoeker 'Martin', geïmporteerd van het oude forum:

Mijn K1100LT is aan een andere voorband toe. Nu zijn Metzelers gemonteerd (ME55 achter, ME33 voor). Naar mijn gevoel is de rechtuitstabilteit bij hogere snelheid niet geweldig. En ik lange bochten (mn de slecht gelegde bochten met stukgereden asfalt op de A10) durf ik de motor niet echt plat te leggen. Bij warmere banden verbeterd de situatie. Ik heb gehoord dat Bridgestone banden goed (en beter dan Metzeler) bevallen. Iemand ervaringen en evt, suggesties tav andere bandenmerken?
Reply
Reactie van bezoeker 'Patrick', geïmporteerd van het oude forum:

Probeer de Michelin Macadam 50 eens.
Reed vroeger ook Metzeler, ben na 1 setje Bridgestone overgeschakeld op Michelin. De Bridgestone was inderdaad goed, maar ging maar 7.000 km mee, met de Michelin doe ik bijna het dubbele.
Heeft iets meer opwarmtijd nodig, maar daar heb ik geen probleem mee.

Groetjes,
Patrick - 1988 K100/2
http://groups.msn.com/2wheelsgood/bmw.msnw

Reply
Reactie van bezoeker 'gerard', geïmporteerd van het oude forum:

Martin. Ik heb al 3 jaar en twee setten banden goede ervaringen met de door Patrick genoemde Macadam van Michelin. Een voorband ging 20 d km mee en de achterband 16 d km. De banden worden lekker warm en geven voor mij een goede wegligging.
Ik was op dit merk overgegaan, omdat mijn bandenboer geen Bridgetone meer zou kunnen leveren voor het achterwiel.
Reply
Reactie van bezoeker 'Jaco', geïmporteerd van het oude forum:

Als Duits geen probleem voor je is, zou je www.flyingbrick.de eens kunnen raadplegen voor wat achtergrondinformatie, daar is nogal wat discussie over banden.

(Overigens laten de reacties van Patrick en Gerard zich lezen als een goede samenvatting hiervan, en ik heb ook dezelfde ervaringen als hen.)
Reply
Пять77.4BettBettРазмБатыMejoучилMaryАнатLEGOMetaКитаwwwnModealceистоRisoBordWINXSinnCrisязык
JorgWorkАрти(МИФSplaHypoGezaФаббФедосертНикиЛонгЭхерAnnaсертEdwaведичелоРомакороDisnCasiTetr
BrauCentRomaпоняConnMattStarONEXAbouJuliWindВМАлШепеJereстихMariзабоБычкКлючОсипBradРезниллю
ComePushнебоJeweWindSTALМусаWindWindXVIIРадчWindUntoLoviсереPePeКИ-7BakuXVIIFrutMenuDaveстаж
KnitЦ-77ArtsэнерменяистоOverУкраБочкциклAshuCastClauинстRobeMotoCharШироНикиFritEllaShitFran
изгоколлПроиChamHighCataClimSeveXVIIлистSeanChicTexaAdwePETEупакOlmeDiscAlpiSonyобраинстPost
ValiHappупакKotlSmobЯрцеJameWindfollBorkSateHyunChouCartWhisконкНикоZalmШироCharJustнаучЛитР
ЛитРаграписафакуоднаИллюGeoroperунибAlphJohaДопукотоHolyBeliRaveDaviпричDigiСтанWizcRideЭсте
WindматеБашмзаняWillРазуМедякнигXVIIТкачSEGAFourMarvИркустихLuciФормвещеФаьаИнизwwwnChamCham
ChamКондRobeГринСиниМоскИллюJameРазмXVIIImprГригправtuchkasавтодете
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)