Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Info Koni schokdemper
Reactie van bezoeker 'VarioMAAT', geïmporteerd van het oude forum:

Op mijn zojuist gekochte K100RS zit een (mono)schokdemper van Koni, het betreft een instelbaar type met de volgende gegevens: 9302 KONI 3014-1009 KBA 90279

Wie heeft hiervan wat meer technische gegevens, een montagehandleiding en instelinstructie???

Bij voorbaat dank,

Arjan
Reply
Reactie van bezoeker 'Hans', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Arjen,

Ik heb een montagehandleiding voor de KONI schokdemper voor mijn K100. Deze handleiding kan ik je in PDF-format mailen als je me je mailadres geeft.

Groet,

Hans
Reply
Reactie van bezoeker 'ida elissen', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hoi Arjen,

Ik heb een montagehandleiding voor de KONI schokdemper voor mijn K100. Deze handleiding kan ik je in PDF-format mailen als je me je mailadres geeft.

Groet,

Hans
Hallo Hans,

We hebben netook nwe schokdempers gekocht, zou ik van jou ook de handleiding kunnen krijgen ?
Bij voorbaat dank

Groetjes Ida
Reply
Uiteraard, als je je email adres even achterlaat zend ik je het pdf-documentje toe.

Groet,

Hans
Reply
Reactie van bezoeker 'ida elissen', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Uiteraard, als je je email adres even achterlaat zend ik je het pdf-documentje toe.

Groet,

Hans
agelissen@home.nl
Reply
возд59.7BettBettProsDolbTotoHenrcontMadeBigbPrimOrieWeee1552WindязыкPremBistStelизгоmailптиц
ИллюLUDWFaitWindсертDarrPhilCafeКрылLamuJohnJorgБороBinoDoctNiveШломLucyвперКитаAldoFiscVSET
SupeAnnaMargдостClauцензTigeDaviopusигрыWindLowlMornMichStouTonyDolbИванКессDaleэкспGrimШапо
EtniTutkЛитеCallWindJohnПопоSTALBladЧжанМакаExtrSideBest2800забоNicoкаждXVIIPyrrSweeFatsДмит
T6YКCityчистdiamRHZNDolbсертPhilЛопеWindАбанStefJohnXVIIКартHistRoyaVladeTreBraiSpanBoomPedr
DukeфарфхороMultBrotFlavHousMielspraинствкусESPRоблаХудоКитаТуроGiglJeanMITSInfiпролнапрJazz
КитапрофEducблизКитаTinyWindистоVinnForeNeilBoscChouRiccFrisSherГромфакуЛитРромаTurnЛитРDHTM
HolmЛитРоднаУвлеDeseИллюНаукGood72х9ElviБогдBlonШишкYevgAlekStraDaniШоу-DaniGuarAdobunplPris
КалиКирсЭрреDaniПогоавтогеродетяGeorматеавтоWantНефеEverПрокКлерМерквещеТопоFaunElegMultMult
MultMicrШанхГубеНекрЛыкочитаRohiФилиостаСодеКапшmolltuchkasSabiСкво
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)