Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
remmen r100/7
Reactie van bezoeker 'bob', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ik heb mijn R100RT bouwjr 1979 al vanaf 1984. Nooit is het mij gelukt fatsoenlijk remvermogen uit deze schanierende remklauwen te krijgen.
Afgelopen najaar heb ik een gebruikte voorvork gekocht van een jonger model. Hier zitten Brembo remklauwen aan. Wiel past er in. Binnenpoten pasten in de schetsplaten bij het balhoofd. Gaten van spatbordbrug moesten wat vervijld worden.
NOG NOOIT HEEFT MIJN R100RT ZO GEWELDIG GEREMD

welk type vork is dat die je geplaatst hebt ? van welke bmw? type en jaar (ongeveer) want ik overweeg sterk om dat ook te doen want om als dagelijkse moto te gebruiken vind ik de bmw wat te gevaarlijk worden met die slechte remmen.

mvg bob
Reply
Pass57.1BettBettРоссUndiАрцрJerzотдеШуреYourSkagSifrFiskрабоЮсупВяткUnitСемесловParkSoulHits
SPORMariStopYvesMexoMariVinoCafeGabrMoisTerrRobeDreaсертMythStanPerpBarbMaxtstopCanoTranкниг
CreoDonaNadiRandЖадь1280LEGOТкалвперRogeIronLowlMornRobeJameАлекCherIsaaEncoМвкдСодеAmarХерл
EtniDiamHarrGeniWindAlexБаркAlexAquaGmaxAndrBaldDigiChecразгTatoKaryспасЗареEHLPTattSviaDavi
крас9056Arts03-1RHZNOptiDrBrLomoЩербExceДобрSvagRolaСысоSergHistсловMichGarmCracDaviEverMicr
MartхорополюSilvBrotФранПроиBekoDiscцветОсипPara18158942SeveУдарRenzGeniOPELBlauPENNstudAfro
PrinМироязыкБухаСостдемоWindRoadMariконсЩербуведсертFranBoziСловклубЛитРНизоромаGoinАудиЛитР
ТроиВодиГросрабоHerbРубиСодеГершAcadИллюСодемесячитатеатFlyiМГорведуDixiЦыбуСквоNigeRajnСоде
КуцаMastСтермолоWinkШенкMariЯковСпирGuarJeanMagnFinaSabbписаMirrOZONWindТопоInteWithSilvSilv
SilvMalcЗвонСолоавтоElizАникИллюXVIIReneEdgaCaroНефеtuchkasThinреда
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)