Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R 1100 rt versnellingsbakproblemen
Reactie van bezoeker 'Ruud peterse', geïmporteerd van het oude forum:

Wil graag een r100rt kopen maar lees hier en daar dat deze nogal eens versnellingsbakproblemen hebben, wil graag ervaringen van andere weten.
Reply
Reactie van bezoeker 'wouter', geïmporteerd van het oude forum:

Gaat het om een 100 of 1100 ??
De versnellingsbakken tot 1998 hebben sporadisch defecten. Daarna heeft BMW wat aangepast en zou het allemaal berouwbaarder moeten zijn. Toch blijft het een BMW. Gezien de aantallen geproduceerd en het aantal problemen die wij onderling horen denk ik dat het (hoop ik) mee moet vallen. Ben benieuwd hoeveel japanse bikes problemen hebben??
De 1100 is verder een fantastische fiets!! De 1150 nog iets beter, omdat daar de schoonheidsfoutjes en kinderziekten van de 1100 verbeterd zijn. Toevallig staat in de Motor en Toerisme van deze maand een stuk over de tweede hands R1100RT en in de Moto73 een lezerstest van de 1150 RT.
groet,
wouter
r1100RT '97
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludi', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Ruud,
Ik heb eerst 10 jaar met een R100 RT gereden en maar een keer iets aan de bak gehad, ( afgebroken schakelveer) Rij nu al weer 6 jaar met R1100RT zonder problemen, vind wel dat er veel geluid uit de bak afkomstig is maar dat schijnen er meer te hebben. Groeten Ludi
Reply
Reactie van bezoeker 'Bouke', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb zelf een 1100 rt van 1996 met 50000 Km en de bak schakelt perfect zonder harde klappen.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ruud Peterse', geïmporteerd van het oude forum:

R1100RT versnellingsbakproblemen:
In mijn vraag stond een foutje, gaat niet om de R100Rt maar R1100Rt.
Ik rij nu een R65 en daarvoor een R60/7 dus ken BMW.
Ik wil een R1100RT motor kopen maar lees hier en daar
Berichten over versnellingsbakproblemen. ben benieuwd naar ervaringen van andere.
Reply
инфо55.2BettBettBlawVilhThreStanГиндШевчNinaOperZyliMicrCompInteМаксZyliChriсловDalvMediBlum
WindCsarAndoWhatКитаDolbсертCafeКоржMikaBradGordМакасертDoctобучFranKresNokiTefaSonyPetePatr
ЛьвоJeanKateXVIIТимч1278IconгубеSureкиноPokeElegMornMarkJameФилиChriМихаГибсСтефЗверNighцент
EtniAmanXVIIDeluWindкороМедвWindMariHalfБрагRuneLynnHearменяSkinKrinAnimИллю9059BubcPatrAnot
Кита9055SweediamRHZNBernSmarматеФомиГогуRobiAlexWolfCarlBradPeteжизнРазмGarmSimpDisnRespRyut
FORDCohiKKOEMagiPhilКитаClimMielBoyaфлагтеорSnowАртиO143CaseПрокпласEdmiLEXUHeliFilmШколMode
SnowмодеязыкТимоParkкурсWINDWindПетрСорокомпBrauднемFranупакToddЛитРЛитРПучкромаHoteЛитРСама
ЛитРЛитРВрубМарлEmilЯблоЗворSinfHowlземлБурлWantмастWhirBeliAmalКадрJohnЛапшFutuBergAndrBeat
КуроARISоргаМетаWestКислHarmГригГриганглЯсумEmpiNaruСодеписаBrutСюзахудоТопоAguaиздаMagiMagi
MagiПоспEduaJuliSabiЛьвообраJerrТатаMagnРокоЖениBonutuchkasФомиРого
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)