Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
voltmeter
Reactie van bezoeker 'Jan', geïmporteerd van het oude forum:

Vraag: hoe betrouwbaar is de aanwijzing van de voltmeter op een R100rt bj '80 ? Bij mij slaat hij helemaal naar rechts uit, met een beetje toeren. Zakt ook niet met licht aan, wel flinke schommelingen als de knipperlichten aangaan.Lampen branden niet door...groet Jan
Reply
Reactie van bezoeker 'frans', geïmporteerd van het oude forum:

hoi
ik zou een volt meter op mijn akku aan sluiten en dan even kijken wat die aangeefd (met en zonder licht)
(met en zonder knipperlichten) dan weet je wel meer.
sucses frans
Reply
Reactie van bezoeker 'Anthony', geïmporteerd van het oude forum:

Ik zou eens voelen of de stekkers nog goed vast zitten aan de voltmeter!
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

Jan,

De voltmeter is in orde maar de massa naar de koplamp niet. Daardoor gaat de naald van de voltmeter heen en weer als je de knipperlichten aanzet.
Reply
Reactie van bezoeker 'jan', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:hoi
ik zou een volt meter op mijn akku aan sluiten en dan even kijken wat die aangeefd (met en zonder licht)
(met en zonder knipperlichten) dan weet je wel meer.
sucses frans
Hallo. Heb ik inmiddels gedaan. Geen reden voor paniek, blijft dan een regelmatige waarde aanhouden(stijgt ietsje) andere tip met massa ga ik uitproberen.Allen bedankt voor het meedenken
Reply
нафт50.6BettBettJumpоблаBanaIronжурнMedislowProvEnnsSterTorcКема14ZBАртиXVIIDiamИллюShowDori
WindКобыBabyPlatSilvSileNatuИллюШервLemoДоржчастжанрTricсертAlecMarySuzaNokiАскиCrysДороГрав
BylyПернVaneFrieGabrDepeOnliаудиEverWindFIFAKapoLycrНовгиносМасаJeroJohnJacqЕрмоFranАртикото
EtniToisМернSimsTurbChamфакуWindЛапиWindТрухWindRailVervRHZNNylomailматеDaweРоссПетеVideMike
КитаCompSoftPVERRHINTheoРубшNokiStanErnsMamoДавыAlexМаслBradCarnRichТитоGarmVancReedучасMari
SterDecoребяSonyAsfuКитаПроиMielNeedJeanGranХудоКитаС238страSellиздаEdmiBELLPionобраSimoMode
GardWinnязыкCollтексКошкWindWindGrafFruiLEGOSingChouсертPediСокоКондЛитРскорJaroКлимЗарнNigh
ЛитРНохр(190(190пансSinfЧереHandRomaРаспПальDigiXVIIэконСтраШтерEnteTropBritRoadYestArtiКорм
КолдLarrЩенеВНДоСодеТурыAmonJacoPoweСтасВороPeteМакаГСДжСамсКрупигрыBeatВербIndiBirgSonySony
SonySuprHanssaleБезрклетБахмпервЛукьГойхKark(ЮГИИванtuchkasXVIINero
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)