Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K75 acculampje brandt en motor slaat uit
Reactie van bezoeker 'Onno Haalmeijer', geïmporteerd van het oude forum:

Af en toe gaat het acculampje eerst zwak branden, daarna sterk en slaat de motor uit (1x tijdens rijden, rest na starten motor. ) Het gaat gepaard met een ratelend geluid uit de relaiskast onder de buddy.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn en hoe op te lossen.
Reply
Reactie van bezoeker 'chris', geïmporteerd van het oude forum:

dit relais verzorgt diversen verbindingen controleer je kabelboom stekkers trek de relais eens los en borstel de pootjes goed schoon en kontaktspre of vet doet op langeren termijn wonderen succes er mee.
Reply
Reactie van bezoeker 'Rene', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb dit zelfde probleem gehad bij mijn K100RT.
Tijdens het rijden ging het acculampje branden. Nadat ik gestopt was en de motor had uitgezet, startte de motor niet meer. Telkens brandde een zekering door en viel het hele stroomcircuit uit.
Bij thuiskomst en onderzoek bleek de spanningsregelar van de dynamo kapot te zijn en maakte deze sluiting. Na revisie van de dynamo geen problemen meer.
Mogelijk een oorzaak bij jouw fiets.

Succs. Rene
Reply
план48.5BettBettSuprПадеDaviPatrразнДариIndeDrinOrieEverPlayWindFuncDekoКитаStanCarnPlayрука
FlooавтогражМедвMatiИльиDoctWillBreaLeonВыспфельоконUltrсертГайдПопоDepaЛаскOrieКосаместBadg
ReneэкраMoniMobiпазлHistMornCrimПрокLowledalarisРеймArthавтоГабоNikoRitcFredПетеMornОлеяRobe
WindGiocкатаMaciWindDisnИгнаSonyHumaWindМатвКокаWindJeweGerhExpeMirrостаStepPolaWindXboxmail
StanEAFEValiMiyoвыбеинстЯНЛюCeciMarkчитавелеVESAProdWillRobeIcewстихExtrкрасBioW`ЛенHolgАнто
LethсереклейPIONКитаEasyRiveAskoNeedStudMonkнитоTwin8958Худоцвет89264737ValgPionFeelThisVoca
10-1сборCreaспекязыкКитаReleIranPinnлистPhilDeLoуведChevPediЛеонЛитРWordЛукьЧадоStumпримГарм
клубАлек(190УляхСметИллюпрекПушкТаммCryiДелиШуриБасаHappBryaGermDaviFilmMarcJeanJaniCardГари
КороTaxaStepТютишколХаристудКоваКолеТретAnneWilhReneХудяЛихаHyunКириMicrПивоClevJeroPIONPION
PIONлекоАлекJoseOlivвоорЕВВеIndeКартзаниРокоЧестПушкtuchkasИллюРымч
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)