Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Help, uitleg garmin gps3+
Reactie van bezoeker 'Richard Hamelers', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo allemaal, sinds kort ben ik in het bezit van een oudere gps garmin 3+, gekocht via internet en naar ik meen in een zeer goede staat.
Er zit wel een gebruiksaanwijzing bij, maar voor iemand die bij wijze van spreken nog niet eens zijn videorecorder kan omzetten van winter naar zomertijd, is dit onbegrijpelijk.
Mijn vraag is dan ook of er iemand is (het liefst niet te ver van maastricht) die mij zou kunnen uitleggen hoe dit ding functioneerd!!!??????
Wie kan mij helpen?
Reply
Reactie van bezoeker 'Theo', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Richard,

Ik heb sinds kort de Streetpilot 3 vanGarmin en ik zou het vreemd vinden als er niet enkele overeenkomsten zijn met de gps3+. Ik woon in Maastricht en misschien kan ik je wel een beetje op weg helpen met je gps.

Groetjes Theo
Reply
Reactie van bezoeker 'richard.hamelers', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hoi Richard,

Ik heb sinds kort de Streetpilot 3 vanGarmin en ik zou het vreemd vinden als er niet enkele overeenkomsten zijn met de gps3+. Ik woon in Maastricht en misschien kan ik je wel een beetje op weg helpen met je gps.

Groetjes Theo
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard hamelers', geïmporteerd van het oude forum:

Beste theo, mocht je dit nog lezen, geef even je e-mail adres door of je tel nr.
Groetjes Richard
Reply
Reactie van bezoeker 'Theo', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Richard,

Over de uitleg van gps3. Mail me maar zodat we wat kunnen regelen. (t.houwen@nutsonline.nl)
Reply
Reactie van bezoeker 'sanderman', geïmporteerd van het oude forum:

ik ben op zoek naar iets van een gebruiksaanwijzing van zo'n ding. (garmin gps3)
iemand die een copy kan mailen?
zeeland#supermail.nl
Reply
Reactie van bezoeker 'Sanderman', geïmporteerd van het oude forum:

o ja nederlandstalig bedoel ik dan. een engelstalige staat wel op de site van Garmin.
Reply
Reactie van bezoeker 'Karel', geïmporteerd van het oude forum:

Als jullie ook software bij die Garmin Navigator hebben, zijn er bij jullie ook zoveel problemen om die 3 CD's te installeren op je home Pc?
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Theo en Richard,
mijn broer woont in Maastricht, is zelf MZ rijder (kan ook nog, er zijn meer uitstervende soorten...) en is in dit soort dingen doorgaans wel handig. Als jullie denken dat het helpt kan ik contact leggen, laat effe weten.
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

Dat MZ een uitstervend soort is, is niet waar hoor, de zaken gaan goed, mz heeft pas een nieuwe 1000 cc V-twin uitgebracht! En die loopt nog uitstekend ook.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)