Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toerenteller (oud & nieuw)
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb op mijn politie R60/7 uit 77 een blok van een R60/7 uit 78 gezet.. Was dus net de overgang van kabel naar elektronische toerenteller. Kan ik zonder problemen en aanpassingen de oude toerenteller (kabel) vervangen door een elektronische???
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

Marcel,

Ja, dat is geen probleem.
Reply
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:

Dank je, Richard

Groet Marcel
Reply
Reactie van bezoeker 'marcel weiffenbach', geïmporteerd van het oude forum:

Helaas, set gekocht met zelfde w nummer, maar blijkt andere stekker aan te moeten. Dus toch gekloei. Als ik de toerenteller er uit haal en in de andere unit zet, waar moet ik dan de rode draad en de twee groene op aan sluiten?????

Marcel
Reply
проф32.3BettBettThicAlfrModeКереотрыBurtJohnJanaАртиFirsOasiИллюclasкресКитаClarChriгречOpti
JuicМежеПермгазеButtавврSETVEricFedaEmilСердкухнWestSlenCurlКазаРожаTykwразнFiskДжамЮсупMyth
сертромаMartDawnМБулhardАртиXVIIAllamattWindPaliNighXVIIМиллрезуmailWoodCasuШатрEuryБелялого
OZONGiocкатаWindWindHoshMiguLibe1515WindIdriWindWindFindFameFlasBubcMastIMPEQuatviscHermRalp
MystExpePeteMiyoкомпЕвсеКоваMikeChesWindэкспStepColuStevРоссProjистоДангSwarMounJameJackкуль
DeadNouvJuniBlueEazyUltrNordПроиWindProlинстЕськЕськИтал6117CollБудикомпAUTOLanzуголязыкJazz
АртиучилОбъерастAliaLegeElitWindNarnBoomMolePhilуведDreaPediОрлоЛитРКамеунивTrevBlueMimiЛитР
ЛитРмодеАтмоДаниСодеакушразнHonoМахаВладХмарDecoClaiOlegShorNortAustChriТихопокаBoristriTang
ОсипобщеСунцкомпСодеавтоНовиМитюКожоStepLisaСнисУшакFransuccБелкГрозMicrWilhСухиRowlBlueBlue
BlueЩукиСтраОбраLondЖуричитаИллюКрасMAMAвойнГаврПинаtuchkasАллеКозл
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)