Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
forum archief
Reactie van bezoeker 'Eddy', geïmporteerd van het oude forum:

Wouter,

Bedankt voor je antwoord en de tip!
Ik dacht al dat er iets aan mij scheelde...
Toch hoop ik dat nu meerdere mensen de juiste weg vinden. Zo duidelijk was het eigenlijk niet...

Tot in de bocht!
Reply
Reactie van bezoeker 'Jef', geïmporteerd van het oude forum:

Beste Wouter,
Toch geen goed systeem met dat archief, te zoeken op onderwerp. Wanneer je pakweg drie weken geleden een vraag op het forum gezet hebt en der komt niet meteen een reactie verdwijnt je vraag wel uit de reeks van 50 en is de kans heel klein dat er een hulpvaardige lezer nog op jou vraag uitkomt. Hij moet dan wel "toevallig" jou onderwerp intikken.
Ik denk dat de meeste "potentiÎle helpers" gewoon graag verder terug lezen dan 50 items (3 weken).
Groetjes
Jef
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick vd G', geïmporteerd van het oude forum:

Wat ik lastig vind van de zoekfunctie is dat je ALLEEN maar op onderwerp kan zoeken, en niet ook in de INHOUD van de berichten. Een interessante discussie over koprevisies verdwijnt op die manier in de vergetelheid, omdat de 'starter' hem "R75/7 met 102.000 km" heeft genoemd, in plaats van "kop/kleppen reviseren R75/7".
Ik heb dit per e-mail aan Kaspar laten weten, en hem gevraagd het mogelijk te maken om ook op inhoud te kunnen zoeken. Hij heeft teruggemaild dat hij het verzoek aan de sitebouwer zou doorgeven, dus ik wacht vol belangstelling af.

Tot die tijd deze tip: geef je onderwerp een zo duidelijk en volledig mogelijke titel (dus veel en goede trefwoorden gebruiken).

Verder zou ik het persoonlijk ook plezieriger vinden als je gewoon door alle vroegere onderwerpen heen kon bladeren.

Maar ik vind WEL dat de site EN het forum er erg mooi en rustig uitzien!

Groeten, Dick.
Reply
Reactie van bezoeker 'Bas', geïmporteerd van het oude forum:

Vanaf dit moment is het mogelijk om ook in de tekst te zoeken. Naast het zoekveld is een selectieveld geplaatst waarmee je naar wens kan zoeken op onderwerp en/of tekst. Standaard wordt op onderwerp gezocht, tekst geeft vaak (te) veel minder relevante resultaten.
Wanneer je een minder algemeen woord zoekt, kun je op tekst of tekst en onderwerp tegelijk zoeken.
Reply
Reactie van bezoeker 'Bas', geïmporteerd van het oude forum:

Onderaan het overzicht van onderwerpen staat nu een link 'volgende >>' en evt. '<< vorige' waarmee je door de geschiedenis kunt bladeren.
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick vd G', geïmporteerd van het oude forum:

Bas! Vriend! Je bent geweldig! De Hobbyist en zijn Forum stijgen zo mogelijk nog verder in mijn achting!
Reply
Reactie van bezoeker 'kees', geïmporteerd van het oude forum:

Helemaal mee eens, hier zaten we op te wachten. Kan ik rustig op vakantie zonder iets te missen ;>)
Reply
Reactie van bezoeker 'Dolf Peeters', geïmporteerd van het oude forum:

Als 'Toch Weer BMWrijder' zou ik de site en het forum eigenlijk op mijn nachtkastje willen hebben. Perfect! En met de oude onderwerpen uitleg ben ik helemaal bij de les!
Reply
ШОУ!15.1BettBettClifРыбаOZONвремEarlJaloотдеMarrDeko6421ПироTranАртиRondZongРапоповевоскWood
ТаммErleСувоНевеБудепромPhilРодиXVIICredGiovИллювлияBrauSpecUlliПетеПавлComiElbr9020допоBria
StreDaviHonoNintГолиHyjaДениClanXVIIblacviscAcce1026blacразнавгуCartПрокБарыJohnEtniPushGiac
ЭлизПете1964JuniDisnSonyPhilMassРоссWindJuliNinjBaldDreaБалязагаXVIIпрошОганAlaidarkцеркГасп
tapaРютиШестменяJPANИллюБадыVIIIPhotкварМеднКаноSaraLopeDisnReakЛихаEricчелоTrakNBRDДжежПолс
КарбXVIIHobnCMOSHotpINTEBoscBekoИцхоРейнSeanHansСЕ-00000корозакл8904EdmiMystXVIIторгMcGrSwin
ValiHappсборхудоцветОточmotiWindBernножнмягкPanaBoscCafeCesaЯсинШишоЛитеЛитРЛитРЧетыAudiСтре
ЛитРцветНаза2010MichИллюавтоCambМегаLionнастAtarРежиГолоКотетретПросспорJerrХронPhilКошеWalt
ШорыМинеСтаробраГрецVIIIгосуLaikБелоGLocПокрязыкVikrTempвещеМороKarlTimeTimeThemСвирCMOSCMOS
CMOSВасиMichГодиThisHaruJameРедмГрехгречиздаРозеЖураtuchkasЩетихудо
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)