Ik heb een R69 met een elektronische ontsteking. Hij loopt goed. Als hij stationair loopt brandt het laadstroomlampje. Bij iets gas geven gaat het netjes uit. Nu komt het. Als ik opschakel naar de 4e versnelling en ik rijd ongeveer 100 km/uur dan gaat het laadstroomlampje wat licht knipperen, als ik dan gas minder tot 90 km/uur dan is hert weg. Geef ik weer gas tot 100 dan begint het lampje weer te knipperen. Als ik bij schakelen in de lagere versnellingen behoorlijk gas geef, dan gebeurt er niets. De elektronische ontsteking is van Power Dynamo en 12 volt., alle lampjes heb ik aangepast. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn.
Ik heb een R100RS en heb recentelijk de koppeling vervangen. Dat is goed gelukt. Maar als ik nu de motor probeer af te stellen en dan met name de carburateurs, dan reageert de linker carburateur helemaal niet goed. Als ik bij stationair de luchtmengselschroef indraai of uitdraai geen enkel effect. Als ik de aanslagschroef indraai dan hoort hij harder te gaan lopen omdat de smoorklep dan open gaat. Maar ik bereik het tegenovergestelde effect, Hij gaat dan eerder smoren lijkt het wel. Terwijl re geen enkel probleem is, bij de luchtmengselschroef reageert de motor goed en ook bij de aanslagschroef. Hebben jullie enig idee wat mijn li-carburateur mankeert. Het membraan is vervangen, alles is schoongemaakt.
Ik heb een R100RS en heb recentelijk de koppeling vervangen. Dat is goed gelukt. Maar als ik nu de motor probeer af te stellen en dan met name de carburateurs, dan reageert de linker carburateur helemaal niet goed. Als ik bij stationair de luchtmengselschroef indraai of uitdraai geen enkel effect. Als ik de aanslagschroef indraai dan hoort hij harder te gaan lopen omdat de smoorklep dan open gaat. Maar ik bereik het tegenovergestelde effect, Hij gaat dan eerder smoren lijkt het wel. Terwijl re geen enkel probleem is, bij de luchtmengselschroef reageert de motor goed en ook bij de aanslagschroef. Hebben jullie enig idee wat mijn li-carburateur mankeert. Het membraan is vervangen, alles is schoongemaakt.
Ik heb een R100RS en heb recentelijk de koppeling vervangen. Dat is goed gelukt. Maar als ik nu de motor probeer af te stellen en dan met name de carburateurs, dan reageert de linker carburateur helemaal niet goed. Als ik bij stationair de luchtmengselschroef indraai of uitdraai geen enkel effect. Als ik de aanslagschroef indraai dan hoort hij harder te gaan lopen omdat de smoorklep dan open gaat. Maar ik bereik het tegenovergestelde effect, Hij gaat dan eerder smoren lijkt het wel. Terwijl re geen enkel probleem is, bij de luchtmengselschroef reageert de motor goed en ook bij de aanslagschroef. Hebben jullie enig idee wat mijn li-carburateur mankeert. Het membraan is vervangen, alles is schoongemaakt.
Ik heb een R100RS en heb recentelijk de koppeling vervangen. Dat is goed gelukt. Maar als ik nu de motor probeer af te stellen en dan met name de carburateurs, dan reageert de linker carburateur helemaal niet goed. Als ik bij stationair de luchtmengselschroef indraai of uitdraai geen enkel effect. Als ik de aanslagschroef indraai dan hoort hij harder te gaan lopen omdat de smoorklep dan open gaat. Maar ik bereik het tegenovergestelde effect, Hij gaat dan eerder smoren lijkt het wel. Terwijl re geen enkel probleem is, bij de luchtmengselschroef reageert de motor goed en ook bij de aanslagschroef. Hebben jullie enig idee wat mijn li-carburateur mankeert. Het membraan is vervangen, alles is schoongemaakt.