Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
proza voor het luchthoofd
Reactie van bezoeker 'dirk', geïmporteerd van het oude forum:

beste collega's

Vanmorgen in schemering loop ik naar buiten, rechtsaf en onder t afdakje haal ik de acculader en motorhoes van mijn ingevette r100rs uit 84 af. Na een koude, regenachtige winter (waarin ik heb zitten mijmeren over de aanschaf van een oilhead: ze hebben meer comfort (en dat is toch belangrijk als je 20.00 per jaar rijdt!?), geen zere kont, warme handen, veiliger, minder onderhoud etc. en zou t dan een rt worden met veel plastic kuip want dat past bij mijn snelweggebruik of toch een uber-stoere gs waarop je als een fallus in erectie 's lands wegen kan trotseren?) controleer ik de verlichting, remmen, olie stok en de stoep eronder. Pomp de banden weer op, ga naar binnen, was me handen en ga weer naar buiten. Kraantjes open, contact aan, knoppie in en (oh jee de startmotor heeft er wel moeite mee..) brrooem. ie doet het! wel veel rook zeg en polsgevoel gebruiken om hem draaiend te houden
Onderweg op de snelweg kijk ik in t rond en observeer mijn zelf gemonteerde rt stuur vanwege me rug, denk aan wanneer ik de volgende beurt moet doen, wanneer ik tijd vind om em effe te poetsen, waar ik heen zal gaan op meerdaagse toertocht in april? dat ik effe naar Jan G. moet om te vragen of hij hem weer synchoniseerd (want ik voel em net iets te veel trillen) en geniet van t gevoel en de zonsopgang.
heerlijk na die maanden van volle treinen en deprimerende files.

Op me werk stap ik af met een zere kont maar niet echt te koud en jawel hoor, hij moet echt gesynchroniseerd worden. Met een grijns kijk ik nog eens achterom als ik de deur open doe en ja, ik heb weer een stukje winterdip afgeschud.
Het is mijn airhead en dat zal ie blijven!

Drik
Zwolle
Reply

Messages In This Thread
proza voor het luchthoofd - by Forum import - 02-17-2012, 03:39 PM
proza voor het luchthoofd - by Guest - 02-17-2012, 05:33 PM

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)