02-08-2011, 02:05 PM
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:
In de oldtimerwereld wordt vaak alu folie gebruikt.
Werkt snel, is goedkoop en blijft echt lang zitten!
Verchromen kan, is peperduur, dan is vervangen door nieuw vaak goedkoper.
Spuitbus chroom blijft niet lang glimmend heb ik ervaren.
Koplampen met alu folie is niet relevant, dan is vervangen gewoon de beste optie.
Trouwens, zou evt poedercoaten kunnen? Men kan tegenwoordig heel glimmend coaten en laatst las ik in een technisch blad een nieuw bedrijf dat kunststof(!) kan "verchromen" middels een speciale spuittechniek.
Daarmee dus ook andere materialen toch?
Maarre, waar heb je het voor nodig?
Niet goedkoop maar beter duur dan helemaal niet te krijgen.
In de oldtimerwereld wordt vaak alu folie gebruikt.
Werkt snel, is goedkoop en blijft echt lang zitten!
Verchromen kan, is peperduur, dan is vervangen door nieuw vaak goedkoper.
Spuitbus chroom blijft niet lang glimmend heb ik ervaren.
Koplampen met alu folie is niet relevant, dan is vervangen gewoon de beste optie.
Trouwens, zou evt poedercoaten kunnen? Men kan tegenwoordig heel glimmend coaten en laatst las ik in een technisch blad een nieuw bedrijf dat kunststof(!) kan "verchromen" middels een speciale spuittechniek.
Daarmee dus ook andere materialen toch?
Maarre, waar heb je het voor nodig?
Niet goedkoop maar beter duur dan helemaal niet te krijgen.