09-11-2010, 10:19 AM
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:
Alle thermisch belaste verbindingen zijn makkelijker los te halen als er tijdens montage kopervet in is gegaan. Uitlaat wartel, bougie, maar het hoort ook tussen remblok en remzuiger en velen doen het ook op de meenemer in het achterwiel. Zelf doe ik op de meenemer vet dat langdurig bestand is tegen hoge druk en blijft smeren, dus mos2 of staburags, ditzelfde ook op de spiebanen van de prise as.
Alle thermisch belaste verbindingen zijn makkelijker los te halen als er tijdens montage kopervet in is gegaan. Uitlaat wartel, bougie, maar het hoort ook tussen remblok en remzuiger en velen doen het ook op de meenemer in het achterwiel. Zelf doe ik op de meenemer vet dat langdurig bestand is tegen hoge druk en blijft smeren, dus mos2 of staburags, ditzelfde ook op de spiebanen van de prise as.