Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K100 2V versus 4V
#9
Reactie van bezoeker 'benno', geïmporteerd van het oude forum:

Klopt John, een leertrajectje is even nodig.

Daarna blijf ik het een fantastisch ding vinden. Eens in de 10000 Km olie wisselen en het ding gaat gewoon, betrouwbaar als een auto, vrij zuinig (1:19 overall), meer dan snel genoeg en veel comfortabeler als de gemiddelde Japanees. Boxerrijden vergt ook een beetje aanpassing van de berijder en dat vinden ook heel veel mensen leuk dus ik zou zeggen ga ervoor en leer ook eens een kaatje kennen.

De oorspronkelijke vragensteller zocht er iets bij voor naast de boxer en dan vind ik om binnen het BMW scala te blijven een Kaatje een heel goede keus.

Benno
Reply


Messages In This Thread
K100 2V versus 4V - by ed31 - 04-02-2010, 11:29 PM
K100 2V versus 4V - by Guest - 04-03-2010, 01:52 PM
K100 2V versus 4V - by Guest - 04-05-2010, 12:11 PM
K100 2V versus 4V - by Guest - 04-05-2010, 01:05 PM
K100 2V versus 4V - by Guest - 04-05-2010, 01:18 PM
K100 2V versus 4V - by Guest - 04-07-2010, 02:05 PM
K100 2V versus 4V - by Guest - 04-07-2010, 07:02 PM
K100 2V versus 4V - by Guest - 04-08-2010, 10:04 AM
K100 2V versus 4V - by Guest - 04-08-2010, 10:14 AM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)