01-24-2007, 08:08 PM
Reactie van bezoeker 'Rudyhadee', geïmporteerd van het oude forum:
Ik zit alweer met een dilemma: heb nu in gedachten om de cilinderkoppen te laten flowen en evt aanpassing van de kleppen voor een betere ademhaling.
Motorfiets is op dit moment al erg snel en kan behoorlijk wat toeren draaien.
Aanpassingen welke al gedaan zijn:
336 graden nokkenas, vliegwiel 400 gram lichter als standaard, carterpan vergrotingsring voor meer olie inhoud in het blok, 36mm open Dellerto's met acceleratiepomp, open uitlaten, 5 versnellingsbak.
Tzt komen er ook nog Megaton dempers op.
Kan iemand mij de nadelen en voordelen hiervan opsommen?
Wat kan wel en wat kan niet, zag dat dit onderwerp een paar jaar terug ook al aan bod is geweest, maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
Ik zit alweer met een dilemma: heb nu in gedachten om de cilinderkoppen te laten flowen en evt aanpassing van de kleppen voor een betere ademhaling.
Motorfiets is op dit moment al erg snel en kan behoorlijk wat toeren draaien.
Aanpassingen welke al gedaan zijn:
336 graden nokkenas, vliegwiel 400 gram lichter als standaard, carterpan vergrotingsring voor meer olie inhoud in het blok, 36mm open Dellerto's met acceleratiepomp, open uitlaten, 5 versnellingsbak.
Tzt komen er ook nog Megaton dempers op.
Kan iemand mij de nadelen en voordelen hiervan opsommen?
Wat kan wel en wat kan niet, zag dat dit onderwerp een paar jaar terug ook al aan bod is geweest, maar daar wordt ik niet veel wijzer van.