06-19-2006, 01:23 PM
Reactie van bezoeker 'Frans', geïmporteerd van het oude forum:
Volkomen juist, voor wat de achterrem betreft. Als je alleen moet werken, kun je ook de eerste versn. inschakelen i.p.v. de achterrem te gebruiken. Door de koppeling afwisselend te bedienen kun je dan gemakkelijk bij de boutjes komen, voor zowel vast- als losdraaien.
Groeten,
Frans
Quote:Er popt nog wat herrinnering op.Egbert,
Voor de vier boutjes: ik meen me te herinneren dat je er geen ringetjes onder moet leggen: als die stuk gaan krijg je alleen maar meer problemen. Bij het originele boordgereedschap heb je een passende sleutel, m10 12-kant ring, die werkt prima.
Voor de eerste 2 slagen losdraaien: achterrrem indrukken, dan draait de kruiskoppeling niet meer mee. Eenmaal een paar slagen los hoor je daar geen last meer van te hebben.
Succes,
Egbert
Volkomen juist, voor wat de achterrem betreft. Als je alleen moet werken, kun je ook de eerste versn. inschakelen i.p.v. de achterrem te gebruiken. Door de koppeling afwisselend te bedienen kun je dan gemakkelijk bij de boutjes komen, voor zowel vast- als losdraaien.
Groeten,
Frans