09-13-2005, 12:39 AM
Reactie van bezoeker 'Reyer', geïmporteerd van het oude forum:
Het onderwerp is al vaker langs geweest maar ik dacht er goed aan te doen belangstellenden van mijn ervaring op de hoogte te brengen. Afgelopen weekend heb ik twee bougies gesloopt en de centrale electrode eruit gehaald. Deze heb ik op de gemonteerde bougies geschroefd met zo'n rond bougiestonnetje. Zit goed degelijk vast. Vervolgens heb ik de bougiedoppen erop gedrukt, die klemmen ook heel goed. Wel moet ik erbij zeggen dat ik kleine NGK doppen heb. Vervolgens kon ik er gewoon mee rijden en zo nu en dan afstappen om kort te sluiten met een schroevedraaier en de carbs af te stellen. Dat gaat heerlijk. Het resultaat is beter dan voorheen (deed het zonder kortsluiten op het gehoor).
Groeten,
Reyer
R80 1985 met s-kuipje
Het onderwerp is al vaker langs geweest maar ik dacht er goed aan te doen belangstellenden van mijn ervaring op de hoogte te brengen. Afgelopen weekend heb ik twee bougies gesloopt en de centrale electrode eruit gehaald. Deze heb ik op de gemonteerde bougies geschroefd met zo'n rond bougiestonnetje. Zit goed degelijk vast. Vervolgens heb ik de bougiedoppen erop gedrukt, die klemmen ook heel goed. Wel moet ik erbij zeggen dat ik kleine NGK doppen heb. Vervolgens kon ik er gewoon mee rijden en zo nu en dan afstappen om kort te sluiten met een schroevedraaier en de carbs af te stellen. Dat gaat heerlijk. Het resultaat is beter dan voorheen (deed het zonder kortsluiten op het gehoor).
Groeten,
Reyer
R80 1985 met s-kuipje